grucha87 Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu). Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 (edytowane) mam pytanie. czy w lc4 tłok ma wystawać około 0,5mm ponad cylinder? Czy ma być równo a nawet poniżej poziomu cylindra?(zastanawia mi fakt iż miałem 3 uszczelki pod cylindrem, zerwałem je i wsadziłem jedno z zestawu).A masz uszczelkę pod cylindrem ? Ona ma mieć właśnie gdzieś 0,5mm. Złóż na normalnej jednej uszczelce i sprawdź czy tłok nie uderza o głowice. Możesz też mieć jakieś częsci z 640 bo w niej właśnie skok tłoka jest chyba o 1,5-2mm większy. Ewentualnie jeśli tłok będzie o coś haczył to dorób odpowiednio grubszą uszczelkę pod cylinder (tak żeby łańcuszka wystarczyło) Edytowane 22 Lutego 2012 przez rafael Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 23 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 teraz zamontowałem z zestawu uszczelek cieniutką,z fimy athena. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jjank Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 sprawdz czy serwisówka podaje połozenie tłoka w gmp w stosunku do cylindra,w moim ktmie jest to np. 0.55mm ponizej górnej krawędzi cylindra i taką wartość otrzymujesz dobierająć odpowiedniej grubości uszczelkę pod cylinder (jest 7 rodzajów), jak jest u ciebie nie wiem, ale nie wystarczy złożyć tylko tak żeby tłok nie uderzał o głowicę, trzeba zrobić to tak jak każe serwisówka, bo nawet jak tłok nie bedzie uderzał o głowicę to moze za wysoko dochodzić zwiększająć stopień sprężania(co moze byc bardzo szkodliwe dla silnika), jeśli z kolei tłok będzie dochodził zbyt nisko to sprzęt będzie miał mniej mocy jeśli w serwisówce nic nie znajdziesz to zapytaj mechaników jak te silniki składają np w ASO Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grucha87 Opublikowano 28 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 serwisówka nie podaje.pisałem do salonów i serwisów ktm ale brak odzewu-tzn odpisali ja napisałem jak ma byc? czy tłok ma wystawac czy byc ponizej i brak odzewu. Powedzcie mi natomiat jak to jest ogólnie w lc4 -rok produkcji 1995. Tzn tłok powinien być na równo z linią cylindra?Czy poniżej tej lini? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.