Propi Opublikowano 21 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 Napisz czy masz jakiekolwiek mechaniczne doświadczenie z motocyklami samochodami i czy masz narzędzia. Zero doświadczenia z pojazdami mechanicznymi, aczkolwiek nie wykluczam w jakiejś nieokreślonej przyszłości podjęcia się takiego projektu. Generalnie w miesiącach letnich mam dość dużo wolnego czasu i chyba też pieniędzy, żeby się pobawić. - najpierw trzeba kupić coś ze zdrowym silnikiem, zakładając że masz szczęscie, kolege który Ci pomoże i nie zależy Ci na szprychowanych kołach powiedzmy 3 tyś za starego japońca o poj. ok. 400cm3 Szprychowane koła windują cenę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bonhart88 Opublikowano 21 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 21 Lutego 2012 (edytowane) Zero doświadczenia z pojazdami mechanicznymi, aczkolwiek nie wykluczam w jakiejś nieokreślonej przyszłości podjęcia się takiego projektu. Generalnie w miesiącach letnich mam dość dużo wolnego czasu i chyba też pieniędzy, żeby się pobawić. Szprychowane koła windują cenę? i to bardzo, a przeróbka z odlewanych/blaszanych to kosztowna i trudna zabwa Edytowane 22 Lutego 2012 przez bonhart88 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidergarage Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Jeśli nie dłubałeś, a do tego nie jeździłeś to po prostu albo kup coś klasycznego i pojeździj albo kup gotowca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 jeszcze sr 500 - motocykl z charakterem, gang lepszy niż twinów, łatwy w przeróbkach na CR i nie tylko (np. http://www.bikeexif.com/yamaha-sr500-3 ) Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
spidergarage Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Wszystko fajnie tylko znajdź fajną i tanią sr500 ;)W budżecie 2000-4000zł trzeba kupic coś popularnego. Myślę że coś takiego na początek było by dobre dla Ciebiehttp://moto.allegro.pl/cafe-racer-gs-400-bobber-classic-retro-i2149589966.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 22 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2012 Skoro brak praktyki bojowej warsztatowej, to ja namawiam - jak Koledzy - do zakupu motocykla w stanie do jazdy, możliwie dobrze utrzymanego.Niestety, motocykl to stosunkowo drogie hobby, jak nurkowanie lub latanie, więc z budżetem 4 tysiące postawione warunki nie są do spełnienia.Czyli mamy tautologię? - niech jakiś matematyk mnie ewentualnie poprawi :-) Jeśli motocykl ma tylko cieszyć oko, ale bez jeżdżenia, to sprawa jest prosta - szukamy ładnego motocykla z silnikiem do poważnej naprawy.Jeśli ma jeździć i wyglądać jak scrambler skrzyżowany z cafe-racer'em, to ja bym najpierw uzbierał osiem tysięcy i szukał zdrowej dwucylindrowej sztuki.Dość łatwym motocyklem do namierzenia jest Yamaha XS400, do której co prawda nie ma seryjnych kół szprychowych, ale koszt zakupu jeżdżącej sztuki w znośnym stanie to ok. 4 tys. Potem pozostaje stopniowe kupowanie potrzebnych elementów i "ubieranie" motocykla. Cudów nie ma - wielu utopiło bezpowrotnie kasę w projekty, które zrobiły niewiele kilometrów i wybuchły. Po prostu, tani motocykl często drogo wychodzi, gdy jesteśmy skazani na fachowców i "fachowców" oraz łaskę kumpli. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 23 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2012 najtansza opcja to chyba xs 400 lub suzuki gs (te niestety zazwyczaj maja paskudne kola ale jakos mozna to zrobic).znajoma niedawno w poznaniu kupila bardzo zadbane xs400 za niecale 3000. wada xs400 to to ze u nas 90% to zdlawione wersje ale na poczatek ok (pozniej zawsze mozna kupic nowy walek rozrzadu z odblokowanej wersji). przerobka cos na wzor motocykla z linku to nie jest jakas wielka misja. samo lekkie przestylizowanie to nie jest duzo roboty i pieniedzy. przy odrobinie szczescia mozna zmiesci sie w 4tys. wazne zeby trafic egzemplarz z dobrym silnikiem.ps. niedawno na allegro byla xs250 za chyba tysiac zlotych. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Arek Białowąs Opublikowano 14 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Lipca 2012 witam jestem posiadaczem takiego motocykla w orginale Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.