Moto Racing Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 WitamProśba o podpowiedź. Motocykl Kawaski GPZ 400 93rPo przekręceniu stacyjki pali się zielona kontrolka sygnalizująca włączony zapłon i bieg luz ( czyli N )Bezpieczniki okAkumulator naładowany ok kręci silnik szybko ok- nie ma iskry- nie ma swiateł, kierunków, sygnału dzwiękowegoSilnik masę ma.Co nie gra ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 7 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Przejżyj stacyjkę.Za dużo rzeczy padło na raz,a to właśnie one wychodzą ze stacyjki Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Moto Racing Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 Stacyjka i kostka podpięta, kluczyk w stacyjce chodzi ok. Nawet na ostatniej zapadce gdzie jest blokada kierownicy i druga blokada kierownicy z włączonymi światłami pozycyjnymi też ok. Światła pozycyjne się swiecą. Prośba o pomoc ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 8 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2012 Miernik w reke i sprawdzaj przewody wychodzace ze stacyjki na instalacje zaplonowa, oraz wszelkie mozliwe masy ( na silniku i ramie ).S[rawdzenie nie polega na popatrzeniu, tylko na sprawdzeniu miernikiem czy jest rzeczywiste przejscie na mase.Oprocz tego kabel miedzy stacyjka a modulem, modulem a impulsatorami.Gdzies musi byc przerwa.To samo z kablami na kierunki i swiatla.Przed tym wszystkim sprawdz rozniez bezpieczniki sprzegla i bocznej stopki, bo mozliwe ze ktorys nie kontaktuje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.