Rafał Budziak Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam,można przyspawać do aluminiowego kartera od wsk zwykłą śrubę oczywiscie specjalną elektrodą do aluminium??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pitt Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 raczej nie bardzo.... a o co chodzi dokładnie.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DNW123 Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Witam,można przyspawać do aluminiowego kartera od wsk zwykłą śrubę oczywiscie specjalną elektrodą do aluminium??? Karter to odlew - a odlewnicze stopy aluminium w 99% są niespawalne - oczywiście na runku pełno jest firm które wykonają "spawanie" pękniętych bloków czy głowic silników - tyle że poproś od nich certyfikat np: Lloyd lub DNV na takie usługi a okaże się że nikt takich uprawnień nie posiada. (Poprostu spawanie głowic wymaga za każdym razem odpowiednich badań składu chemicznego itp. które przekraczają zakup nowej głowicy czy bloku.Jeśli ma to być jakiś "cupidełusz" który nie będzie przenosi naprężeń oczywiście "przykleisz" na pewno nie przyspawasz go do karteru czy to elektrodą czy TIGiem. Jeśli chcesz to zrobić to tylko na WŁASNĄ ODPOWIEDZIALNOŚĆ z PEŁNYMI KONSEKWENCJAMI Cytuj motory na tory ! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Co spawać? Stal i aluminium? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 Napisano wczoraj, 16:02Użytkownik Ziuteek dnia nie, 05 lut 2012 - 14:29 napisał Nagwintuj na wiekszy otwor, i trzeba bedzie dorobic szpilke o wiekszej srednicy gwintu, lecz pozostala czesc szpilki na ktora nachodzi cylinder musi pozostac o nominalnych wymiarach.Mozesz tez pokombinowac z tulejkami.Jak już chcesz doradzać to rób to z głową kolego.Od wielu lat egzystuje coś takiego: http://www.google.pl...iw=1024&bih=629a tak na marginesie to po co dorabiać szpilkę jeżeli oryginalna jest dobra?chcesz na tokarce dorobić szpilkę lepszą od fabrycznej z walcowanym gwintem? a odpowiadając na pytanie zadane przez autora tematu - czy da się pospawać śrubę do odlewu karteru silnika ?oczywiście , że się da tylko trzeba zamówić w Chnach gumową elektrodę najlepiej firmy NAUJCITO z Sznghaju. Ktoś miesza w tym nad wyraz durnym temacie. Ciekawe kto? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 3 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 Niewiem czy dobrze zrozumiałem ale jeśli chcesz stalowe sróbę przyspawac do aluminium to nic z tego nie będzie . Jedyne co to są teraz bardzo mocne kleje do stali widziałem kiedyś blok,silnika sklejony takim klejem i nie uwierzył bym w to gdybym tego nie widział niestety te kleje nie są takie tanie ale za to trzymają do końca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.