Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Nagwintuj na wiekszy otwor, i trzeba bedzie dorobic szpilke o wiekszej srednicy gwintu, lecz pozostala czesc szpilki na ktora nachodzi cylinder musi pozostac o nominalnych wymiarach.

Mozesz tez pokombinowac z tulejkami.

Edytowane przez Ziuteek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nagwintuj na wiekszy otwor, i trzeba bedzie dorobic szpilke o wiekszej srednicy gwintu, lecz pozostala czesc szpilki na ktora nachodzi cylinder musi pozostac o nominalnych wymiarach.

Mozesz tez pokombinowac z tulejkami.

Jak już chcesz doradzać to rób to z głową kolego.

Od wielu lat egzystuje coś takiego: http://www.google.pl...iw=1024&bih=629

a tak na marginesie to po co dorabiać szpilkę jeżeli oryginalna jest dobra?

chcesz na tokarce dorobić szpilkę lepszą od fabrycznej z walcowanym gwintem?

 

a odpowiadając na pytanie zadane przez autora tematu - czy da się pospawać śrubę do odlewu karteru silnika ?

oczywiście , że się da tylko trzeba zamówić w Chnach gumową elektrodę najlepiej firmy NAUJCITO z Sznghaju.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...