Widlak Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Witam mam takie pytanie do posiadaczy Aprili Tuono 1000r ponieważ jestem na kupnie motocykla i nie wiem co wybrać ( Ktm super duke 990 a może Triumph Speed triple 1050 lub Aprilie Tuono 1000R ) Powiedzcie mi jak oceniacie ten motocykl chodzi mi o aprilie , jak sie prowadzi , ile pali, jak oddaje moc i jak jest wykonana i wykończona ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Ktory rocznik ? 2 czy 4 V ? Do czego ma te moto sluzyc. Aprilia prowqdzi sie naprawde dobrze. Nowe Tuono prowadzi sie bosko. Pytanie tylko co z tego, jezeli po krokim przebiegu silnik o ile nie do kapitalki to do remomtu. Jezeli chodzi o fun i bezawaryjnosc to goruje Triumph. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widlak Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 chodzi mi o rocznik 2007 i v2 A co takie mają słabe silniki te rotaxy ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Ks jeżdzi tirem i dla niego duży przebieg to 10000000 km. Nie słuchaj go :PA o rotaxie to można ksiązke napisać - pogrzeb na forach tematycznych w sprawie modelu V990 , a zostaniesz oświecony :DW skrócie to : drewniane i wiecznie ciągnące sprzęgło , brak hamulca tylnego , padające sprzęgiełko rozrusznika( nowe starcza na 40-50tyś km) , cos tam jescze z ładowaniem lubiło się psuć . Na wszystko są lekarstwa , aplikowane jednorazowo a potem delektujesz się grzmotem V60 (to nie VTR czy SV, to cos znacznie gorszego bo 2 korby na jednym czopie siedzą :icon_twisted: ) Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Vtr i sv też mają 2 korby na jednym czopie :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pozytywnie Zakrecony Wariat Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 kysa,problem jest taki ze Tuono łoi dupsko VTRce jak chce.Do tego dzwiek rotaxa jest znakomity.Chociaz nie wiem czy nie pokusił bym się o Speed Triple'a.Silnikowo też kozacki sprzęt. Cytuj "Pamięć i szacunek dla tych którzy odeszli nagle,pozostawiając nam jedynie wspomnienia.Dla wszystkich tych którzy pomogli mi w życiu a już nigdy im nie podziękuje.Dla tych którzy odeszli tragicznie,mając przed sobą całe życie...na zawsze w pamięci" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 myślę, że albo Trypel albo Tołdi z tej trójki. ja oczywiście doradzam Tołdiego :-) sam mam pierwszy model więc co do szczegółów Ci nie pomogę Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kysa275 Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Wariacie masz rację, ja tylko poprawiłem wypowiedź kolegi Janosikkk. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 (edytowane) Vtr i sv też mają 2 korby na jednym czopie :cool:Ale umoczyłem :icon_rolleyes:Niemniej brzmią zupełnie inaczej niz V990 .To moje to nazywam czoperem wysokoobrotowym bo szału z zapierdalaniem to nie ma , no dobra , coś się dzieje ale dużo wyżej niz np. w 1000RR czyli przy 8-9 tysiącach na obrotomierzu . Nieniej wieśniacką kulturę pracy i jazdy tym pojazdem moge mu z nawiązką wybaczyc gdy się wkręca na obroty a później sapiąc kominami z nich schodzi.... :happy: Edytowane 4 Lutego 2012 przez janosikkk Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widlak Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 a jakie są plusy i minusy tego sprzęta ?? czy moze lepsza RSV-ka ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Tuono to , mozna powiedzieć , goła RSV z szersza kierą , w zasadzie miedzy tymi sprzętami na V990 nie ma zbyt istotnych różnic poza wyglądem , pozycją i 20KM wiecej w niektórych modelach . Wszystkie mają apsa z przodu i heble Brembo , jakieś tam wersje Factory mają lekkie obręcze kół , amor skrętu i regulowany tylni amor RSV to ścigacz , Tuono naked a Falco do turystyki , ale tak 110km/h to minimum , ponizej tej prędkości zaczynają boleć łapska .Podsumowujac - kupiłem Falco bo mnie nie stać na razie na Tuono :wink:A jak rozważasz również Super Duke to masz z 18 tysi do dyspozycji , więc Tuoniak lub Super Duke (tak czy inaczej z częściami jesteś w czarnej dupie ) , a ja bym wybrał Super Duke ale tylo za wygląd , nie mam pojęcia jak to lata . Jak tak się przyglądam Dukowi to widze oczyma wyobraźni parę dodatków a'la enduro (jakies baranki na apsy , osłona zadupka , wysoki błotnik z przodu , i aluminiowy protektor na kolanko i piec) i już mozna było by nim do błota :happy: Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ario Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Tuono ma w standardzie amor skrętu. bez regulacji. ciężko mi powiedzieć czy coś daje czy nie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jannikiel Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Jeśli Super Duke, to oczywiście te nowsze wersje, od 2010, mój kolega miał starszą i już wymieniał silnik, w końcu sprzedał ze stratami i przesiadł się na Buella...Co do Aprilki, na Tuono to tylko przejechałem się po placyku, jak i RSV przełożenia ma długie, a motocykl duży ( lub ja za mały hehe...), o RSV mogę więcej powiedzieć, bo mój brat ma akurat, się jeździło, się troche wie...oczywiście silnik Rotaxa, oprócz paru wpadek na samym początku kariery, teraz nie sprawia absolutnie żadnych problemów, jednak muszę od razu nieco przestrzec, jeśli moto ma być do miasta, trzeba zmienić przełożenia ogólne, może się zdarzyć, że nie będziesz zdawać sobie sprawy i.... już jedziesz po zabudowanym 220, trochę to wymaga przyzwyczajenia i uwagi...sprzęgło rozrusznika oczywiście czasem zdarza się, że wysiądzie, ale winą należy obarczać tylko i wyłącznie właściciela, który zaniedbuje obsługę akumulatora,no chyba, że moto ma już "słuszny " przebieg, a oczywiście aku, mimo, że miejsca nie za dużo pod siedzeniem, należy stosować tylko i wyłącznie bezobsługowy najlepszej marki, gwarantujący sprawne i niestresujące odpalanie...sprzęgło, rzeczywiście jest jakieś dziwne, ale w moim 999 mam zmodyfikowane sterowanie i "suchość" mojego, więc winą obarczyłem przyzwyczajenie do Ducatowego sprzęgła...Hamulce Apka ma wyśmienite, zawieszenie Ohlins z przodu, nie pozostawia wątpliwości, że motocykl jest sprzętem z najwyższej półki, dodatkowo amorek skrętu Ohlinsa zapewnia pełne bezpieczeństwo podczas jazdy np. "po torze Kurpie"...Z odczuć subiektywnych podobało mi się schodzenie z wysokich obrotów w "race stylu"....i gdyby na świecie nie było Ducati, to pewnie jeździłbym Apką w wersji RSV( naked nie bardzo mi pasuje do mego ego hehe)...Dodam, że brat jest teraz w poszukiwaniu następcy, ma już swoje typy ( oczywiście nic z opozycji pancerkampfwagenowo-banzajowej hihi), ale wszystko oczywiście kwestia $$$...Poszukaj kolegi Enzo, i pogadaj nt. dłuższych wypadów, coś Ci podpowie...Pozdr. J-999 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamikazze Opublikowano 6 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 tu wszystko jesthttp://www.apriliaforum.org/ Cytuj OSKAR #21 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Widlak Opublikowano 7 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2012 A wie ktoś może ile pali KTM super duke 990 ? Z tego co słyszałem to 10L na 100km tylko niewiem czy to prawda ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.