Pt77 Opublikowano 29 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2012 Witam,wie ktoś gdzie na dolnym śląsku zrobie wymiane korby do 2t. Najlepiej wrocław i okolice. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilp7 Opublikowano 1 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 Ja kiedys w AM6 przebijalem korbe u normalnego tokarza.... Dorobil jaks tuleje i go przebil na prasie. Znaczy sam przebilem bo spoko koles byl i mnie nauczyl :D Zaplacilem za to 100 zl i i ta tuleje dostalem w prezencie :) Silnik lata po dzis dzien a bylo to 2 lata temu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 1 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Lutego 2012 wolałbym żeby ktoś to wycentrował profesjonalnie na czujnikach zegarowych, to nie jest AM6 to bardziej wysilony silnik. Chyba ze ktoś ma doświadczenie z takowymi i próbował w garażu to jest kx 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 2 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Kolega nic nie pisał na temat czujników ale może akurat ich użyli?Każdy tokarz powinien mieć je na swoim zapleczu. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 2 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lutego 2012 Kolega nic nie pisał na temat czujników ale może akurat ich użyli?Każdy tokarz powinien mieć je na swoim zapleczu.jeśli w przeciwwagach są otwory to można niby przełożyć wałki spasowane do średnicy, ale czy to jest na tyle dokładne? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarekmbx Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Żeby to było dokładne to przy dobrze wyosiowanym wale otwory w przeciwwagach też muszą być wyosiowane, a wątpię że są. Po za tym trzeba by było dorobić trzpień który w miarę ciasno by wchodził w te otwory co potem skomplikuję wybicie jego bez "przestawienia" wału. Cytuj www.zaplon.fora.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 3 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 Potrzebna jest tokarka i dwa kły, a do tego czujnik zegarowy i gumowy młotek. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 3 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Lutego 2012 albo podstawka pod czopy i czujnik zegarowy. Jedno jest pewne czujnik jest niezbędny. W sumie czujnik z uchwytem przegubowym posiadam. Najwyżej wcisnąć samemu i udać się na tokarnie nawet z własnym czujnikiem. Byłem juz w dwóch okolicznych zakładach- szlifierniach, odmówili zrobienia wału do 2t. Można by też wysłać gdzieś w polskę np do Woryny, ale wolał bym coś na miejscu mieć bo trochę majsterkuje przy swoim i kolegów i przydało by się Gumowy młotek wystarczy żeby to obrócić?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 4 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 Centrowałem wał do WSK, gdzie korbowód wymieniono w zwykłym warsztacie z prasą hydrauliczną.Oczywiście, staranne ustawienie obu połówek wału jest bardzo ważne, bo potem mamy mniej roboty.Ustawiłem do dwóch setek bicia na przeciwwadze, używając młotka gumowego 2 kg - takiego jak do układania kostki brukowej. Młotek był czysty i dla pewności owinięty reklamówką - chodzi o to, by syf i kurz nie leciały w stronę łożyska korbowego. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 4 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2012 kiedyś bez żadnej wiedzy rozkuwałem wał od ETZ250 i sciskałem imadłem, na oko bez przyrządów i silnik chodził bez zarzutów. drugi raz taka operacja w mz kolegi nie powiodła się wał pod wpływem drgan rozcentrował się momentalnie i zablokował. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 5 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2012 Stadtmuller we wrocku ci przebije, jest jeszcze pare zakładów wystarczy w google poszukać. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 6 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2012 fajnie by było jakieś opinie przy okazji usłyszeć bo warsztat warsztatowi nierówny Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ryjek Opublikowano 24 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2012 Dobrze przekłuwają w Lublinie w Naprawie Motocykli Różnych (NMR). W dobrych pieniądzach i profesjonalnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 26 Lutego 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2012 temat zamknięty, dzięki za odpowiedzi;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.