Skocz do zawartości

Co wybrać


Gość saint00
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam wszystkich. A więc tak mam dylemat, gdyż nie wiem jaki motocykl zakupić,lada dzień dostane prawko i cały czas waham się czy kupić aprille rs 125 czy moze 250 lub może jakiś inny motocykl. Mam 196 cm wzrostu więc nie chcial bym wygladać na nim jak wielkolud na komarku, ale też to będzie moj pierwszy motocykl i nie mam doświadczenia w jezdzie z potworami o pojemności 1000 cm3. Jeśli chodzi o fundusze to moge wydać max 15 tys. Co doradzacie ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hi!

 

...a ile masz lat ?

 

Jeśli jesteś szalonym dzieciakiem (15, 16 lat) to racja - kup 250.

Ale jeśli jesteś troszkę starszy (no bo skoro masz 2 metry wzrostu to chyba dzieckiem nie jesteś) ...i mądrzejszy to kup sobie coś ok. 500 cm i przez pierwszy sezon bez szaleństw, tylko spokojnie ucz się i poznawaj swoją maszynę.

 

Ps:

...a jeśli jesteś już duży i nadal masz w głowie "babole" to lepiej nic nie kupuj.. ;)

 

Powodzenia, na pewno coś znajdziesz.

SebJaw

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość Anonymous

mi tez radzono 500, ale ciesze sie, że nie słuchalem...

gdybym dziś miał coś kupić to nie schodziłbym poniżej 900ccm'

(wcześniiej jednak jeździłem na motorze i i co nieco wiedziałem,

po tym jak kupiłem GSF- a i tak uczyłem się od początku...)

__________________

ale ta rada z 500 ccm to dobra rada

_______________________

GSF-a mam od 16 kwietnia, gdyby cos i wolałbym cos mocniejszego (np GSR, ale min 900ccm)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

CB500, CB500, ja chce Honde CB500 :)

ale ty nie qpuj takiego motocykla bo on jest generalnie kiepski

i wcale nie fajny :roll: Lepiej jak znajdziesz jakies fajne ogloszenie to daj mi znac 8)

/CB500S jak najbardziej tez moze byc ;)/

Pozdro ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach