Skocz do zawartości

Suzuki GSX-R 750 99r. jaki odblokować


maly127
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam . Zamierzam kupić Suzuki GSX-R 750 znalazłem jedną sztukę rocznik 99 po oględzinach wszystko ok , ale zastanawia mnie jedno wszędzie znalazłem dane techniczne że roczniki od 98 są już na wtrysku , a ten model ma cięgno od ssania jak w modelu gażnikowym i zupełnie się teraz pogubiłem czy to jest model już na wtrysku czy na gażnikach . Dodam że moto jest z niemcowni i druga rzecz w brifie jest podana moc 72KW . Czy ktoś może coś powiedzieć na ten temat czy wtrysk miał również ssanie ? W jaki sposób można odblokować do normalnej mocy ?

P.S. Przy odpalaniu moto reagowało na ciegno od ssania jak w gażnikowcu na zegarze od obrotomierza była kontrolka FI która gasła po odpaleniu silnika .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ssanie dziala jak podbijacz wolnych obrotów,

jak zdławiony moze wystarczy przeciac jeden kabel przy module, musial byś sprawdzic z manualem który jest dodatkowy, no albo beda kryzy w dolocie, spróbuj zadzwonic do salonu albo podejdz na dąbrowskiego to Ci powinni powiedzec po VINie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki za info teraz juz trochę wiecej wiem . Mniej wiecej też sobie to tak tłumaczyłem że to cięgno to do podbicia obrotów lub zmniejszenia dawki powietrza . Mam jeszcze jedno pytanie czy one wychodziły seryjnie z amorem skrętu ?

Bo ten egzeplarz ma amora , ale w dziwnym miejscu całkiem z przodu pod zegarami w ogóle nie widoczny na pierwszy rzut oka dopiero jak się przyjrzałem bardziej to go zauwarzyłem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fotami teraz będzie ciężko bo wstawiłem do kumpla do garażu i pewno postoi do marca aż nie zrobie wszystkiego co trzeba czyli rejestracja , wymiana oleju płynów świec itp . Dzisiaj jeszcze podjechałem na przegląd bo miałem bardzo blisko od kumpla garażu i tyle co udało mi się zrobić przegląd .

Teraz mam pytania :

1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?

2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ?

3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonu

P.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz :) odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie :)

Edytowane przez maly127
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z fotami teraz będzie ciężko bo wstawiłem do kumpla do garażu i pewno postoi do marca aż nie zrobie wszystkiego co trzeba czyli rejestracja , wymiana oleju płynów świec itp . Dzisiaj jeszcze podjechałem na przegląd bo miałem bardzo blisko od kumpla garażu i tyle co udało mi się zrobić przegląd .

Teraz mam pytania :

1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?

2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ?

3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonu

P.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz :) odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie :)

Ponawiam pytania , czy ktoś może powiedzieć coś ciekawego :) Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?

 

Odkręć go i podjedź do zakładu. Na pewno Ci powiedzą czy da radę go zregenerować. Ja myślę, że nie będzie problemu, już nie raz się przekonałem, że na oko nie rozbieralny tłok czy amortyzator regenerują do stanu nowego. Nie wiem gdzie na mieśie, ale jest w Komornikach:

 

http://www.bartex.blink.pl/

 

Robiłem już u nich parę tłoków od klap hydraulicznych i z czystym sumieniem mogę polecić.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręć go i podjedź do zakładu. Na pewno Ci powiedzą czy da radę go zregenerować. Ja myślę, że nie będzie problemu, już nie raz się przekonałem, że na oko nie rozbieralny tłok czy amortyzator regenerują do stanu nowego. Nie wiem gdzie na mieśie, ale jest w Komornikach:

 

http://www.bartex.blink.pl/

 

Robiłem już u nich parę tłoków od klap hydraulicznych i z czystym sumieniem mogę polecić.

Dzięki bardzo za info w poniedziałek zadzwonie i się dowiem

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

 

1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?

2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ?

3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonu

P.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz smile.gif odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie smile.gif

1.Jesteś pewien ,że to stuka amor skrętu?? Może to być też łóżysko w głowce ramy

2.Masz dobre opony,choć sa lepsze np Metzeler RaceTec (miałem taką z tyłu i kleiła się rewelacyjnie na suchym i mokrym,a teraz ujeżdzam Dunlopy d209 qualifier i też są super)

3. Przyczyn może być wiele,np świece, fajkocewki, słaby akumulator,a tak w ogóle odpalasz ze ssaniem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.Jesteś pewien ,że to stuka amor skrętu?? Może to być też łóżysko w głowce ramy

2.Masz dobre opony,choć sa lepsze np Metzeler RaceTec (miałem taką z tyłu i kleiła się rewelacyjnie na suchym i mokrym,a teraz ujeżdzam Dunlopy d209 qualifier i też są super)

3. Przyczyn może być wiele,np świece, fajkocewki, słaby akumulator,a tak w ogóle odpalasz ze ssaniem??

Pewien nie jestem , ale niedawno wykręciłem amora i ma trochę luz w pewnym momencie jak się go rusza byłem u speca od regenracji i stwierdził że trzeba wymienić lub dolać oleju bo jest za mało i jest zapowietrziny . Chyba będe musiał się przejechać bez amora i wtedy zobaczyć .

Odpalam na ssaniu musi chwilę pokręcic po chwili odpala , ale potrafi zgasnąć jak nie pomogę mu gazem , w sumie to dopiero na wiosnę się okarzę co mu jest powymieniam płyny , świece i paliwo całkiem możliwe że paliwo jest stare i przez to ten problem z odpaleniem jak je spuściłem to było takie bardzo białe dla mnie trochę dziwne bo wydaje mi się że paliwo ma bardziej kolor żółtawy

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...