maly127 Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam . Zamierzam kupić Suzuki GSX-R 750 znalazłem jedną sztukę rocznik 99 po oględzinach wszystko ok , ale zastanawia mnie jedno wszędzie znalazłem dane techniczne że roczniki od 98 są już na wtrysku , a ten model ma cięgno od ssania jak w modelu gażnikowym i zupełnie się teraz pogubiłem czy to jest model już na wtrysku czy na gażnikach . Dodam że moto jest z niemcowni i druga rzecz w brifie jest podana moc 72KW . Czy ktoś może coś powiedzieć na ten temat czy wtrysk miał również ssanie ? W jaki sposób można odblokować do normalnej mocy ? P.S. Przy odpalaniu moto reagowało na ciegno od ssania jak w gażnikowcu na zegarze od obrotomierza była kontrolka FI która gasła po odpaleniu silnika . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 ssanie dziala jak podbijacz wolnych obrotów, jak zdławiony moze wystarczy przeciac jeden kabel przy module, musial byś sprawdzic z manualem który jest dodatkowy, no albo beda kryzy w dolocie, spróbuj zadzwonic do salonu albo podejdz na dąbrowskiego to Ci powinni powiedzec po VINie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Dzieki za info teraz juz trochę wiecej wiem . Mniej wiecej też sobie to tak tłumaczyłem że to cięgno to do podbicia obrotów lub zmniejszenia dawki powietrza . Mam jeszcze jedno pytanie czy one wychodziły seryjnie z amorem skrętu ? Bo ten egzeplarz ma amora , ale w dziwnym miejscu całkiem z przodu pod zegarami w ogóle nie widoczny na pierwszy rzut oka dopiero jak się przyjrzałem bardziej to go zauwarzyłem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Stawiam, że to akcesorium Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vatzeque Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 Pierwszych chyba dwa roczniki na wtrysku miało ręczne ssanie. Cytuj Szkolenia motocyklowe, Żory Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck_street Opublikowano 10 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Ja w Z też mam to "ssanie", w nowszych chyba już nie ma Edytowane 10 Stycznia 2012 przez barteck_street Cytuj Mój profil bikepics Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 No i kupiłem Suze :) . Narazie zrobione parenaście metrów bo brak rejestracji . Teraz załatwianie Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
satanic_masta Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 amor skretu byl seryjnie w sradach na wtrysku, to pokaz jakies foty jak juz kupiłeś ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 11 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 (edytowane) Z fotami teraz będzie ciężko bo wstawiłem do kumpla do garażu i pewno postoi do marca aż nie zrobie wszystkiego co trzeba czyli rejestracja , wymiana oleju płynów świec itp . Dzisiaj jeszcze podjechałem na przegląd bo miałem bardzo blisko od kumpla garażu i tyle co udało mi się zrobić przegląd . Teraz mam pytania :1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ? 3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonu P.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz :) odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie :) Edytowane 11 Stycznia 2012 przez maly127 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernestZL Opublikowano 11 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 11 Stycznia 2012 masz świeże, fajne opony... Cytuj Od wojny, głodu, TVN-u i Platformy, zachowaj nas Panie! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Z fotami teraz będzie ciężko bo wstawiłem do kumpla do garażu i pewno postoi do marca aż nie zrobie wszystkiego co trzeba czyli rejestracja , wymiana oleju płynów świec itp . Dzisiaj jeszcze podjechałem na przegląd bo miałem bardzo blisko od kumpla garażu i tyle co udało mi się zrobić przegląd . Teraz mam pytania :1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ? 3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonu P.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz :) odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie :)Ponawiam pytania , czy ktoś może powiedzieć coś ciekawego :) Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 13 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ? Odkręć go i podjedź do zakładu. Na pewno Ci powiedzą czy da radę go zregenerować. Ja myślę, że nie będzie problemu, już nie raz się przekonałem, że na oko nie rozbieralny tłok czy amortyzator regenerują do stanu nowego. Nie wiem gdzie na mieśie, ale jest w Komornikach: http://www.bartex.blink.pl/ Robiłem już u nich parę tłoków od klap hydraulicznych i z czystym sumieniem mogę polecić. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 13 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Stycznia 2012 Odkręć go i podjedź do zakładu. Na pewno Ci powiedzą czy da radę go zregenerować. Ja myślę, że nie będzie problemu, już nie raz się przekonałem, że na oko nie rozbieralny tłok czy amortyzator regenerują do stanu nowego. Nie wiem gdzie na mieśie, ale jest w Komornikach: http://www.bartex.blink.pl/ Robiłem już u nich parę tłoków od klap hydraulicznych i z czystym sumieniem mogę polecić.Dzięki bardzo za info w poniedziałek zadzwonie i się dowiemPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
SamotnyWilk Opublikowano 23 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Stycznia 2012 1.Napewno mam seryjny amor skrętu , ale niestety jest już chyba trochę zużyty bo na wybojach i nierównościach słychać stuki z niego . Czy można go zregenerować czy poprostu trzeba kupić nowy ?2.Mam założone opony nówki sztuki Metzeler Sportec M3 z końcówki 2009r. czy to są dobre opony ?3.Trochę ciężko odpala jak jest zimny czy SRADY tak mają czy poprostu trzeba powymieniać podstawowe rzeczy typu świece , paliwo bo chyba jest z zeszłego roku z sezonuP.S Rozwaliła mnie podpórka do baku , którą mam w orginale praktyczna rzecz odkręca się dwie śruby i myk bak do góry jak maska w aucie 1.Jesteś pewien ,że to stuka amor skrętu?? Może to być też łóżysko w głowce ramy2.Masz dobre opony,choć sa lepsze np Metzeler RaceTec (miałem taką z tyłu i kleiła się rewelacyjnie na suchym i mokrym,a teraz ujeżdzam Dunlopy d209 qualifier i też są super)3. Przyczyn może być wiele,np świece, fajkocewki, słaby akumulator,a tak w ogóle odpalasz ze ssaniem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maly127 Opublikowano 28 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2012 1.Jesteś pewien ,że to stuka amor skrętu?? Może to być też łóżysko w głowce ramy2.Masz dobre opony,choć sa lepsze np Metzeler RaceTec (miałem taką z tyłu i kleiła się rewelacyjnie na suchym i mokrym,a teraz ujeżdzam Dunlopy d209 qualifier i też są super)3. Przyczyn może być wiele,np świece, fajkocewki, słaby akumulator,a tak w ogóle odpalasz ze ssaniem??Pewien nie jestem , ale niedawno wykręciłem amora i ma trochę luz w pewnym momencie jak się go rusza byłem u speca od regenracji i stwierdził że trzeba wymienić lub dolać oleju bo jest za mało i jest zapowietrziny . Chyba będe musiał się przejechać bez amora i wtedy zobaczyć .Odpalam na ssaniu musi chwilę pokręcic po chwili odpala , ale potrafi zgasnąć jak nie pomogę mu gazem , w sumie to dopiero na wiosnę się okarzę co mu jest powymieniam płyny , świece i paliwo całkiem możliwe że paliwo jest stare i przez to ten problem z odpaleniem jak je spuściłem to było takie bardzo białe dla mnie trochę dziwne bo wydaje mi się że paliwo ma bardziej kolor żółtawy Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.