kamilniuniek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Witam mam takie pytanie do czego służy igliczka z boku gaźnika Suzuki DR 600(jest to gaźnik Mikuni CORP)zaznaczona na zdjęciach. Czy składa się ona z iglicy i gumki na górze czy powinno być coś jeszcze bo według mnie powinno być coś jeszcze bo trochę dziwnie jest to umieszczone i po co jest to miejsce na dole gaźnika takie jakby można było coś do niego przykręcić. I jeszcze jedno pytanie.Motor na wolnych obrotach po odkręceniu manetki do połowy zadusi się i zgaśnie to wina gaźnika czy może czegoś innego np. świec??Proszę o odpowiedź. Z góry dziękuję i pozdro. Mój odnośnikMój odnośnikMój odnośnikMój odnośnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 TO jest pompka przyspieszająca - ma za zadanie wstrzyknąć paliwo przy gwałtownym odkręceniu manetki. Co do gaśnięcia to raczej gaźnik - ale sprawdziłbym jeszcze lewe powietrze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilniuniek Opublikowano 9 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 (edytowane) U mnie ta igliczka niczego nie wdusza można ją sobie poprostu wyciągnąć a przy odkręceniu gazu ten kremowy plastik nie dotyka jej prawie wogule może nie działa i dla tego gaśnie bo przy wysokich obrotach normalnie moge do oporu gaz odkręcić. Rozkręcałem gaźnik dzisiaj i w dekielku od komory pływakowej ta igliczka dotyka do takiego jakby trzpienia ale on sie wogule nie rusza może jest zepsute.A lewego powietrza raczej nie powinien łapać bo sprawdzałem i wszystko wygląda na całe i szczelne. Edytowane 9 Stycznia 2012 przez kamilniuniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nezer Opublikowano 9 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Stycznia 2012 Jeśli pompka akceleracyjna nie działa to, co najwyżej będzie lekko zamulony, i wolniej się będzie wkręcał na obroty. Pompka jak pisał toowdie w chwili gwałtownego otwarcia "pluje" paliwem wprost do gardzieli gaźnika. Zacznij od wyczyszczenia gaźnika i ponownej regulacji. Tu masz linka do rysunku z gaźnikiem Klik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamilniuniek Opublikowano 10 Stycznia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Stycznia 2012 (edytowane) Rzeczywiscie motor jest troche zamulony jak odkrece manetke prawie do konca to ma taką zamułe i po chwili zaczyna dopiero ciągnąc ale wedlug mnie to i tak nie idzie tak jak powinien. Czy przez to moze duzo palić bo jak przycisne nawet nie mocno to troche paliwa potrafi wypić.PS: jaka powinna być dysza główna ja mam 135 Edytowane 10 Stycznia 2012 przez kamilniuniek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.