Budzik-WGR Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 No Wlasnie!!! Czeska bardzo duzo chla Po Drugie Slabo idzie tzn. do 100km/h (do którego bardzo ciezko ją rozbujAc, Zaczyna sie dławic!!! Co To Moze Byc !!! POmocy!!!!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 To może być wszystko... napisz co sprawdziłeś i jak a czego nie sprawdzałeś Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 10 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Czeska Jest 200km Po 3 szlifie!!!! Jak To Moze Byc WSzystko To PODAj przynajmniej Kilka Nawazniejszych POwodów ;/ BO jutro sie dopiero bede za to zabierał!!! Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Kto robił ten szlif i czy jesteś tego pewien? -możliwe że podczas zakładanie cylindrów pękł jakiś pierścień, dlatego mała moc i krztuszenie się. -zanieczyszczony i źle wyregulowany gaźnik-uszkodzona cewka lub kondensator (zasłaba iskra)-tłumiki zapierniczone nagare-źle ustawiona przerwa i zapłon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Solo Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Powiem tak :-sprawdz ustawienie gaznika-zaplon (zobacz na mloteczek i kowadelko zeby byly rowne powierzchnie)-stan cylindrowJa np mialem problem ze szpilki byly zle osadzone wzgledem cylindrow i jak sie zalozylo kruciec od gaznika to powstawal prog ze 2mm i nie chcial brac mieszanki a jak juz wziela to sie dlawila...A to ze nie chce sie bujac powyzej setki to moze byc tez przyczyna zle wyregulowanego lub slabych juz okladzin sprzegla.Nie wiem Co jeszcze.Jak sprawdzisz to napisz i bedziemy myslec dalejPozdrowka Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.