Skocz do zawartości

Czy zamienic Honde?


Rekomendowane odpowiedzi

Witam.Przymiezam sie do zamiany mojej CBR 600F4 na inny motocykl.Chcę ja zamienic bo mi sie znudziła.

W komisie moge oddac CBR-ke (przebieg 65tyś) i wziąsc R6 99' z przebiegiem 50 tyś,albo CBR 900 z 98' przebieg 28tyś.Czy taka zamiana sie opłaca?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Przymiezam sie do zamiany mojej CBR 600F4 na inny motocykl.Chcę ja zamienic bo mi sie znudziła.

W komisie moge oddac CBR-ke (przebieg 65tyś) i wziąsc R6 99' z przebiegiem 50 tyś,albo CBR 900 z 98' przebieg 28tyś.Czy taka zamiana sie opłaca?

 

 

Czy się opłaca? To już sam musisz stwierdzić, jeśli ta 900ta jest dobra to można się zamieniać, ale coś to nie halo z przebiegiem. Mój XX był mało jeżdżony, a jest dwa lata młodszy i dwa razy większy przebieg. Nie mówię że niemożliwe, ale należy mieć się na baczności :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A moim zdaniem nie warto, bo r6 z tego rocznika to awaryjna padaka a cbr 900 to jednak motor poprzedniej epoki i lepiej kupić coś w nowszej technologii choćby gsxr 750; 1000; od k1 w górę. lub 929, powinieneś je dostać w podobnej, może ciut większej kasie niż dostaniesz za f4.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie mówię że blady wygląda staro, bo nadal zajebiście mi się podoba. Ale jest po prostu stary technologicznie, dokładnie jego konstrukcja jest z roku 1992 z niewielkimi zmianami i lepiej kupić coś z rocznika 2001> bo wtedy nastąpiła mała rewolucja i pojawiły się naprawdę dobre motocykle. Choć jak weźmiesz fajere to też będziesz zadowolony bo to extra motocykl tylko niestety nie tak poręczny jak nowsze modele.

Edytowane przez heniek128
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zobaczę we wtorek.Przejadę sie R6 i CBR.W R-ce trzeba patrzeć na skrzynie bo 2 lubi wyskakiwać i jest cos jeszcze co lubi sie psuć?.Co do Bladego to chyba to samo co moja F4 wiec bedzie łatwiej w ocenie :happy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tych opcji co masz bierz 900 RR - stary ale jary :) fakt że duży i napewno o wiele mniej zwrotny niż nowsze ścigi, ale silnik to petarda i ogólnie motocykl naprawdę twardy i wiele zniesie.

 

Mój ziomal miał nietypowego dzwona na 900 RR właśnie rok chyba '98 - jechał drogą przez las, wolno raczej nie jechał - chyba ok. 160 z tego co mówił - i wyskoczyła z rowu koło drogi sarna centralnie pod niego. Przeciął ją na pół, moto oczywiście zgruzowane. Ale jak widziałem tą RR potem to w sumie można by się uprzeć żeby ją reanimować - ale ziom sprzedał ją chyba za 3 koła. Ale jakaś niefartowna była... podobno kolejny właściciel ją zrobił - ale zbytnio nie zgrzeszył intelihencją i polotem - jechał tą RR na kole z jakąś dziewczyną i ona spadła, i chyba ciężko z nią było... w każdym razie - nie wiem czy taka R6 by po takiej rande z sarną się nadawała do czegokolwiek innego niż do zawiezienia w worku na szrot =D

...to nie motur, LECZ TWA BANIA
...WYMAGA... tuningowania!

https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym powiedział,że wręcz odwrotnie :)

Dokładnie.Ci , którzy jezdzili na SC33 i delikatnie mówiąc zbytnio ich nie oszczędzali po przesiadce na nowsze moto szybko zauważyli , że trzeba znacznie łagodniej się z nimi obchodzić , gdyż długo nie wytrzymają :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...