PRZEMA Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam.Przymiezam sie do zamiany mojej CBR 600F4 na inny motocykl.Chcę ja zamienic bo mi sie znudziła.W komisie moge oddac CBR-ke (przebieg 65tyś) i wziąsc R6 99' z przebiegiem 50 tyś,albo CBR 900 z 98' przebieg 28tyś.Czy taka zamiana sie opłaca? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Nie widzę, sensu zmiany na R6 :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Nie widzę, sensu zmiany na R6 :icon_rolleyes:Zamienił bym na R6 bo lepiej wyglada od F4 :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Vector Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Jak 900RR jest w sensownym stanie to nie rozumiem w ogóle pytania ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 Witam.Przymiezam sie do zamiany mojej CBR 600F4 na inny motocykl.Chcę ja zamienic bo mi sie znudziła.W komisie moge oddac CBR-ke (przebieg 65tyś) i wziąsc R6 99' z przebiegiem 50 tyś,albo CBR 900 z 98' przebieg 28tyś.Czy taka zamiana sie opłaca? Czy się opłaca? To już sam musisz stwierdzić, jeśli ta 900ta jest dobra to można się zamieniać, ale coś to nie halo z przebiegiem. Mój XX był mało jeżdżony, a jest dwa lata młodszy i dwa razy większy przebieg. Nie mówię że niemożliwe, ale należy mieć się na baczności :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 24 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 (edytowane) Pojadę po swietach i oblukam dokładnie te maszyny.Wstawiam linki do obu motocykli chociaż po zdjęciach ciezko cos powiedziechttp://www.demotorspecialist.nl/motor/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=201&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=13 http://www.demotorspecialist.nl/motor/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=203&category_id=6&option=com_virtuemart&Itemid=13 Edytowane 24 Grudnia 2011 przez PRZEMA Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 24 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2011 A moim zdaniem nie warto, bo r6 z tego rocznika to awaryjna padaka a cbr 900 to jednak motor poprzedniej epoki i lepiej kupić coś w nowszej technologii choćby gsxr 750; 1000; od k1 w górę. lub 929, powinieneś je dostać w podobnej, może ciut większej kasie niż dostaniesz za f4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 bierz fajera - jesli silnik jest zdrowy to będziesz nim mógł długo i ostro zapitalać Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 No właśnie tak jak napisał heniek128boje sie ze R6 bedzie zajechane a CBR 900 wyglada juz staro, ale ma gwarancje na 3 miechy :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał1980 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Jeśli Blady nie jest w stanie agonii to bierz go bez wahania.Po pierwszej jezdzie się dowiesz dlaczego warto się zamienić :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 (edytowane) Ja nie mówię że blady wygląda staro, bo nadal zajebiście mi się podoba. Ale jest po prostu stary technologicznie, dokładnie jego konstrukcja jest z roku 1992 z niewielkimi zmianami i lepiej kupić coś z rocznika 2001> bo wtedy nastąpiła mała rewolucja i pojawiły się naprawdę dobre motocykle. Choć jak weźmiesz fajere to też będziesz zadowolony bo to extra motocykl tylko niestety nie tak poręczny jak nowsze modele. Edytowane 25 Grudnia 2011 przez heniek128 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRZEMA Opublikowano 25 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Zobaczę we wtorek.Przejadę sie R6 i CBR.W R-ce trzeba patrzeć na skrzynie bo 2 lubi wyskakiwać i jest cos jeszcze co lubi sie psuć?.Co do Bladego to chyba to samo co moja F4 wiec bedzie łatwiej w ocenie :happy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 lepiej kupić coś z rocznika 2001> bo wtedy nastąpiła mała rewolucja i pojawiły się naprawdę dobre motocykle. Ja bym powiedział,że wręcz odwrotnie :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rinas Opublikowano 25 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Grudnia 2011 Z tych opcji co masz bierz 900 RR - stary ale jary :) fakt że duży i napewno o wiele mniej zwrotny niż nowsze ścigi, ale silnik to petarda i ogólnie motocykl naprawdę twardy i wiele zniesie. Mój ziomal miał nietypowego dzwona na 900 RR właśnie rok chyba '98 - jechał drogą przez las, wolno raczej nie jechał - chyba ok. 160 z tego co mówił - i wyskoczyła z rowu koło drogi sarna centralnie pod niego. Przeciął ją na pół, moto oczywiście zgruzowane. Ale jak widziałem tą RR potem to w sumie można by się uprzeć żeby ją reanimować - ale ziom sprzedał ją chyba za 3 koła. Ale jakaś niefartowna była... podobno kolejny właściciel ją zrobił - ale zbytnio nie zgrzeszył intelihencją i polotem - jechał tą RR na kole z jakąś dziewczyną i ona spadła, i chyba ciężko z nią było... w każdym razie - nie wiem czy taka R6 by po takiej rande z sarną się nadawała do czegokolwiek innego niż do zawiezienia w worku na szrot =D Cytuj ...to nie motur, LECZ TWA BANIA ...WYMAGA... tuningowania!https://www.facebook.com/pawel.rinas.przybylski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafał1980 Opublikowano 26 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2011 Ja bym powiedział,że wręcz odwrotnie :)Dokładnie.Ci , którzy jezdzili na SC33 i delikatnie mówiąc zbytnio ich nie oszczędzali po przesiadce na nowsze moto szybko zauważyli , że trzeba znacznie łagodniej się z nimi obchodzić , gdyż długo nie wytrzymają :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.