orzech1986 Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 (edytowane) jako że nie znam się na tym ani odrobinę może będzie mi mógł ktoś udzielić jakichś porad, kupiłem jakiś rok temu zestaw Hertz DSK165, dwa niskotonowe głośniki + dwa tweetery i do tego zwrotnice, i teraz pytanie, bo tweetery są straszne w tym zestawie, metaliczne i drażniące, czy mogę pod te zwrotnice podpiąć inne teweetery? Coś mi kiedyś gość w jakimś sklepie z car audio tłumaczył ze nie bo to pod hertza przygotowane jest, a czy jak kupie tweetery z zwrotnicami to nie będzie to przeszkadzało jak je na jednym kablu podepnę z niskotonowkami ze zwrotnicami hertza? btw. może ktoś polecić jakieś tweetery? Edytowane 10 Grudnia 2011 przez orzech1986 Cytuj Yamaha RD 250 LC '82 - byłaPannonia T1 '64- jest, w remoncieKawasaki LTD 450 '85 - byłaSuzuki VL800 VOLUSIA 04 - byłaYamaha XV1700 WARRIOR '06- JEST Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 wygłusz drzwi,zamontuj dobre przewodydo tego wzmacniacz i poprawne strojenie btw takie głośniki trzeba "wygrzać" od razu nie będą grały na swoje możliwości.na samym radiu nic nie zrobisz, nie wiem jaki masz model ale te 50W na kanał trzeba dać co najmniej, w radiu masz max 17-18W :rolleyes: u siebie montowałem helixy, po 1 roku jak się dobrze rozruszały wywaliłem suba Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ElwisDB Opublikowano 10 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2011 Możesz wymienić gwizdki ale czy to coś da to ciężko powiedzieć.. dużą rolę odgrywa radio i jakość nagrań no i miejsce mocowania gwizdków. Słuchałem już ich zestawów i grały całkiem przyzwoicie także przyjrzyj się reszcie gratów :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...