Cwikol Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Kolego Cwikol, bez obrazy, ale Twoja wiedza na temat motocykli zaczyna się i kończy na etapie przeglądania kolorowych pisemek w kiblu. Piszesz "bez obrazy" a mnie obrażasz. R1 to nie jest pierwszy model w którym zastosowano UPS-a, zrobiono to już dekadę wcześniej. To był tylko przykład. Próba podsunięcia Ci, że wychodzisz po za temat. Widzę, że trzeba Ci takie rzeczy pisać wprost i dosłownie, bo skupisz się w kiblu nie na gazetkach i tym co w nich napisane, tylko na kupie którą zrobiłeś, a później na siłę, chcesz zainteresować tym innych... Kupujesz supersporta i nie interesuje Cię jak skręca - hipokryzja. Zawieszenie ma raczej wiele wspólnego ze skręcaniem, a o tym piszemy cały czas. Którego fragmentu nie zrozumiałeś, to Ci wyjaśnię jeszcze prościej - o ile się da. Odwrócony widelec ma swoje zalety i wady, nie jest to kwestia opanowania produkcji, przecież zawieszenia dostarczane są przez kooperantów. Powiedz mi, który sportowy motocykl teraz produkowany (włączając do tego R6) ma normalne widelce? Oczywiście, że ma to swoje zalety i wady i nikt tego nie negował nigdzie. Ale inni producenci ogarnęli temat wcześniej. W R1 upsy były montowane wcześniej, a na R6 po prostu "wytanili". To samo z wtryskami, które do pewnego okresu pracowały gorzej niż gaźniki.Pytanie, wiesz kiedy i w jakim modelu seryjnym pojawił się wtrysk u YAMAHY? Trochę później niż u konkurencji??? To też był tylko przykład. Chciał byś rozbierać silnik na kawałki i rozwodzić się nad każdą śrubką? Zwłaszcza że temat był o motocyklach nowych, wszystkich na wtrysku... CBR, GSX-R, R6 i ZX, mniej więcej od 2004 to rasowe maszyny sportowe i opowiadanie historii o maszynach delikatnych w tym segmencie jest niedorzeczne. W którym miejscu to zasugerowałem? Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Porównanie, który motocykl jest bardziej nieprzewidywalny jeśli chodzi o oddawanie mocy, a pisanie że są to delikatne sprzęty dla każdej normalnej osoby, są to dwie różne rzeczy. Wytłumaczyć Ci to jakoś prościej? Od początku twierdziłem, że sport to zły wybór dla początkującego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 13 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2011 Bierz CBR, częściej będziesz latał po drogach niż po torze.A nawet jeśli to i tak nie wykorzystasz możliwości tych maszyn przez dłuższy czas.Od siebie zasugeruję wybór między CBF600 a FZ6Fazer.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Założyciel wątku oczekuje konkretnej wskazówki co do wyboru modelu, popieranie określonego motocykla argumentami na poziomie monologu siedmiolatka, człowiekowi nie pomoże. Sześcsety od dłuższego czasu stoją niemalże na tym samym poziomie i w zasadzie nie jest możliwe rozróżnienie lepszy/gorszy, tym bardziej określenie różnic w kosztach eksploatacji. Kupujesz sprzęt, który bardziej Ci się podoba lub w którym ergonomia bardziej pasuje do budowy ciała i tyle. "...to R6 może Cię zaskoczyć w najmniej oczekiwanym momencie..." dla mnie tekst roku, rączki opadają, znafcy czają się wszędzie. Edytowane 14 Grudnia 2011 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Cwikol Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Może jak Ci wreszcie rączki opadną, nauczysz się czytać, a później czytać ze zrozumieniem. Popatrz na post nr4 w tym temacie. Choć nie, jeśli z cyferkami masz taki sam problem jak z czytaniem, to trochę Ci ułatwię i zacytuję fragment, o który mi chodzi: "Jeśli by pominąć moje wypociny napisane wcześniej, wybierz ten, który bardziej Ci się podoba i na którym wygodniej się czujesz, bo jeśli chodzi o osiągi i prowadzenie, to bardzo podobne sprzęty. " W postach które dodałeś od początku tematu, usiłuję doszukać się choćby cienia rzeczowej odpowiedzi - "konkretnej wskazówki" o której piszesz w ostatnim, ale jakoś jej nie widzę. Widzę za to wywody na temat lat 80-tych i całą masę krytyki w stosunku do innych, oraz w stosunku do motocykli – bez podania jakichkolwiek argumentów. Cały Twój podsumowujący wywód sprowadza się do tego, co było już napisane wcześniej. Brawo. Piszesz i zachowujesz się właśnie jak 7 latek o którym wspomniałeś. (Patrz NiCk, "znafcy", pole motocykl – „teren+szosa+tor”), ale jeśli tak pisanych tematów szukasz, polecam samosie albo inny tego typu serwis. Myślę, że sposób pisania i krytykowania innych tak jak i brak umiejętności uzupełnienia podstawowych informacji w profilu spotka się tam ze zrozumieniem, a na pewno trafisz na kogoś, kto ma tak samo wiele mądrości do podzielenia się z innymi. Kończę odpisywanie na Twoje wywody, bo co miało być powiedziane w temacie już powiedziane zostało. I to przez ludzi jeżdżących na motocyklach o których mowa (CBR i R6). Na czym Ty jeździsz? Bo z informacji pod nickiem widać tylko tyle, że nie potrafisz ich poprawnie uzupełnić. (nie odpowiadaj na pytanie, było czysto retoryczne) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mic1984 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Panowie nie po to zakładałem temat żeby dzielić użytkowników :mellow: prosiłem tylko o informacje rzeczowe i na temat a tu widzę więcej kłótni niż to warto :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 (edytowane) Tak na rozluźnienie zwieraczy: R6 vs CBR (2007)http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBR_600_RR_vs_Yamaha_YZF_R6_ R6 2008 vs R6 2007http://www.motocykl-online.pl/testy/Yamaha_YZF_R6_2007_i_2008 CBR 2007http://www.motocykl-online.pl/testy/Honda_CBR_600_RR_2007 W tym serwisie znajdziesz jeszcze masę innych informacji o tych modelach, poszukaj trochę. Tak czy siak, poczytać zawsze warto, ale lepiej porzuć ten pomysł. Uwierz mi, jeśli zależy Ci na czerpaniu frajdy z jazdy i zdecydujesz się na jadowitego sporta, prędko będziesz chciał się z nim rozstać i douczyć się na czymś mniej radykalnym :) . Edytowane 14 Grudnia 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mic1984 Opublikowano 14 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 dzięki wielkie :) szukać szukałem i czytać też czytałem ale zależało mi na opinii zwykłego zjadacza chleba który miał już pod sobą e maszyny :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radko Opublikowano 14 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2011 Zawsze tak jest, ale dzięki temu można dowiedzieć się wielu ciekawych informacji. Wiesz, najlepsze opinie daje osoba, która testowała oba sprzęty. Nie każdy motocykl leży każdemu, a zazwyczaj chwali się te maszyny, z którymi mialo się do czynienia. Skoro osiągi i eksploatacja na podobnym poziomie to pozostaje Ci kwestia wyglądu bądź też stanu technicznego tego, którego będziesz oglądał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.