kolczu21 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 Możliwe że wejdę w posiadanie takiej maszynki. Wie ktoś gdzie dorwać graty do tego modelu? pozdrawiam marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WilQ_21 Opublikowano 6 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2011 mój brat ma model B250 bodajże ale nie jestem pewienz tego co wiem od czasu do czasu coś pokazuję się na allegro ale ogólnie ciężka sprawamożliwe że ma coś gratów luźnych, a co konkretnie potrzebujesz ??pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 8 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Grudnia 2011 Szczerze mówiąc to nie wiem. Nie jestem jeszcze jego właścicielem. Mam nadzieje że niedługo będę.Przeglądałem ebay i allegro ale tam tylko jakieś archiwalne ogłoszenia.Straszna kicha. A co tam u twojego brata zalega? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan66 Opublikowano 19 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2012 Witam podczepiam się do tematu posiadam takowy motocykl i potrzebuje części.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BD 250 Opublikowano 26 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2012 Chetne obejrze zdjecia kluczyka stacyjki do BD 250 i szeroko rozumiana instalacje elektryczna.Byc moze bede mogl wesprzec jakimis czesciami.Pzdr.BD 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Banan66 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 No niestety niemam oryginalnej stacyjki i za instalacje też muszę się zabrać...A jakie masz częśći ??Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BD 250 Opublikowano 27 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2012 (edytowane) Pisz na priva.Pzdr.BD 250 Edytowane 28 Czerwca 2012 przez BD 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 28 Czerwca 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2012 Panowie proszę szczegóły wymiany omawiać przez priva. Chętnie wszyscy zobaczą i zapewne skomentują zdjęcia waszych maszyn, ale sprawy transakcyjne załatwiajcie poza forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Cześć wszystkim No i stało się. Dostałem moto. Niestety z oryginalnego Triumpha zostało niewiele. Pan od którego dostałem moto postanowił w latach 50 lub 60tych. przerobić go. Z oryginału został silnik( na szczęści działający) oraz część ramy. Błotniki, zbiornik, zawieszenie itp.wylądowały w piwnicy.... płakać się chce. Na ich miejsce poszły części z wsek, junaków i takich tam. Gościu poszedł z duchem czasu i chciałmieć trochę komfortu. Teleskopy i kanapa jak w salonie.I teraz nie wiem co robić. Przerabiać moto na Cafe Racera, co jest najprostsze. Czy próbować wrócić do oryginału, co wydaje się mało realnepatrząc na dostępność części. Co z gratami? Jak ktoś coś ma niech da znak. Pozdrawiam Marcin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 16 Kwietnia 2014 Taki cafe racer nie da ci żadnej satysfakcji, to ślepy zaułek. Zdecydowanie wracaj do oryginału. Jak zagłębisz się w temat to na motobajzlach zdobędziesz brakujące części, bo Triumph BD250 to nie jakiś unikat, ale swego czasu całkiem popularny jednoślad. A że trzeba w taką odbudowę włożyć dużo pracy i trochę grosza to i satysfakcja z efektu będzie wielka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kolczu21 Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2014 Taki cafe racer nie da ci żadnej satysfakcji, to ślepy zaułek. Zdecydowanie wracaj do oryginału. Jak zagłębisz się w temat to na motobajzlach zdobędziesz brakujące części, bo Triumph BD250 to nie jakiś unikat, ale swego czasu całkiem popularny jednoślad. A że trzeba w taką odbudowę włożyć dużo pracy i trochę grosza to i satysfakcja z efektu będzie wielka.Masz jakiś pomysł gdzie szukać? Czemu twierdzisz że cafe to dupny pomysł. Z tego może wyjść coś całkiem fajnego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HD1940 Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2014 Zrobisz jak chcesz. Ja wiem tylko jedno. Przerabianie przedwojennego motocykla na współczesny to w dzisiejszych czasach ślepy zaułek. Pieniędzy wwalisz w to kupę, osiągi będziesz miał żadne (bo taki Triumph to środek do przemieszczania się a nie gonitwy i ma niewielkie osiągi), jak będziesz chciał sprzedać to na 99% nie znajdziesz kupca. Natomiast odrestaurowany egzemplarz ma swój styl i cenę. A części trzeba szukać w Łodzi, nawiązywać kontakty z ludźmi siedzącymi w niemieckich motocyklach, trochę pojeździć po zlotach i przede wszystkim chcieć. Jak ktoś się zainteresuje to bez problemu da się skompletować braki. Jak pisałem model BD250 to przed wojną popularny typ i obecnie często spotyka się do niego detale. Ale trzeba wiedzieć czego się szuka, czyli poznać konstrukcję na podstawie literatury, katalogów materiałów w necie.Ale jak zawsze podkreślałem w podobnych sytuacjach to twój motocykl, twoje pieniądze i czy je spożytkujesz czy wyrzucisz do kosza to już też twój problem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buba1340 Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2015 Jeżeli chodzi o B250 były ( z tego co pamiętam ) 2 wersje, cywilna i wojskowa ( masa drobnych różnic ) Którą wersję masz ? WILQ-21, Mariusz ma B254F to jest wersja z lat 38-40 o poj 250 ccm z biegami w nodze ale z jednym tłokiem w jednym cylindrze :-). TWN B250 ma 2 tłoki w jednym cylindrze, stawidło obrotowe, gaźnik w bloku, i osobny zbiornik na olej. Ciekawostką jest , że nadwozie z B254F zostało zaadoptowane do wczesnej ( cywilnej ) wersji B250. Jeżeli chodzi o późniejszą wersję B250 ( WH ? ) To już całkiem inny motocykl. Z ciekawostek, jest teraz na Allegro do sprzedania B254F http://www.allegromat.pl/aukcja176190 pzdr Piotrek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.