qba Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Witam Przez zimę mam zamiar pomalować ramę i lagi w swoim motocyklu, mam pytanie jak zabezpieczacie gwinty, otwory i inne miejsce które nie powinny zostać zamalowane lub zniszczone piaskowaniem? Główkę ramy moge skręcić prętem z dwiema przykrywkami tak samo jak lagi ale co z resztą? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 W otwory bez gwintu kołki z twardego drewna a w gwintowane wkręcam stare pordzewiałe śruby na kilka nitek gwintu. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 A przy wykręcaniu nie ma problemów z odpryskiwaniem lakieru? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 nie miałem żadnych problemów Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 30 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 to jeszcze pytanie co na to numery ramy? Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 30 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2011 Ja zawsze robie tak że proszę o zaklejenie nr po piaskowaniu taśmą i po prostu nr sa nizalakierowane proszkiem. Potem jedynie je delkatnie pokrywam lakierem z pedzelka.Piaskowanie nie robi na nr żadnego wrażenia. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek30 Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ja zawsze w otwory wkrecalem stare śruby a w większe otwory na czas pokrywania proszkiem wkladalem szmaty wystajace gwinty owijalem taśma po naniesieniu proszku usuwałem wszystko i do pieca . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Shinigami Opublikowano 4 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Marca 2012 Ja zabezpieczałem gwinty niepotrzebnymi śrubami a otwory śrubą z podkładkami na wymiar. Duże otwory denkami od słoików ale pomysł słaby bo piaskarka której używał zakład mocno je sponiewierała. Powycieraj wszystkie smary, bo w piecu zaczną spływać i zniszczą całą robotę. Nie wkręcaj śrub za daleko, bo przy tych które są na "przestrzał" odłoży się lakier i będzie problem przy wykręcaniu. Przy wykręcaniu nie ma problemów ale warto niektóre miejsca objechać skalpelem lub lancetem. Ewentualnie żyletka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.