jeszua Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 afryka spelnilaby Twoje oczekiwania - tyle ze nie jest produkowana od 2002 roku - jezeli bierzesz pod uwage uzywany motocykl to czemu nie mhm. zmodyfikuję nieco pytanie, zgodnie z kolejną Twoją poradą: w czym 240kg (przepraszam, 239kg rd07, gotowa do jazdy) xrv jest lepsza od lżejszego o ponad 30kg gs-a? BTW toyoty: hondami jakoś też nie jeżdżą... jeszcze jakieś argumenty? może dla odmiany logiczne?jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szynszyll Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Czytaj jeszua co pisze - gs800 to dobra koncepcja i zle wykonanie a koles mieszka na wyspie i chce po innych wyspach latac. Pisze jak wol ze trudno opedzic Jego potrzeby jednym motocyklem bo nie ma takiego co sluzy do jazdy w dwie osoby z bagazami po wydmach. Nie istnieje. Motocykl ma byc niezawodny poza tym ze efektowny i efektywny. I nie podniecaj sie tak jakbys sam te bmw sprzedawal - firma dala dupy a Ty jej bronisz jak niepodleglosci. Nie jezdzi sie suchymi danymi technicznymi z katalogu ktore wypadaja dosc efektownie a z tego co pisze Robert zalezy mu na niezawodnosci. P.s. Przyklad z honda bez sensu - jest ich w trzecim swiecie bardzo wiele - jesli tam czyms sie w ogole jezdzi to stara japonia - na pewno nie terenowymi bmw ;) co do pytania Roberta-tak jak napisalem-gdyby motocykl mial byc nowy i jeden w garazu to wybralbym xtz660z Edytowane 28 Listopada 2011 przez szynszyll Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JareG Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Nowe motocykle na pewno nie sa tak pancerne, jak te z wczesniejszej epoki. Sa delikatniejsze, czesto oszczedza sie na materialach, na wykonaniu, ogolnie na wszystkim. No i maja sporo elektroniki i to zaawansowanej. Wymagania odnosnie serwisu tez maja wyzsze, niz 'starocie'. No i teraz wszystko robi sie na skale masowa, kontrola jakosci tez jest masowa :icon_mrgreen:W efekcie jest jak jest - na przykladzie moich kolegow, posiadaczy lc8: jeden co wyjazd to cos mu sie rozpierd***, ale moto do tej pory udaje sie reanimowac; drugi (i trzeci, itd.) jezdza sobie po swiecie i nic sie nie dzieje. Tak samo jest IMO z tym 800GS.Jednak na Twoim miejscu nie martwilbym sie tak awaryjnoscia malego GS - wg mnie, jesli masz zamiar z zona jezdzic, to on jest dla Ciebie za maly. Czyli problem z glowy :icon_mrgreen: Co do Afryki.. fakt, nie robia jej juz ~10 lat. Ale nadal mozna kupic egzemplarze w stanie fabrycznym, i to kazda wersje. A mialem prawie wszystkie, czyli rd03, rd04, i rd07a. Nie mialem tylko rd07, ale to nie robi. Uwazam, ze to jest bdb motocykl, uniwersalny, prosty w budowie, latwo go zabezpieczyc przed awariami; Afryka ma IMO najlepsze w PL forum uzytkownikow, a na nim masa wiedzy technicznej i sporo producentow gadgetow :) No i ludzie ciekawi :lalag: Ja jezdzilem/jezdze na AT solo, i wg mnie jesli kierownik jest wiekszy gabarytowo to z pasazerem moze znacznie spasc wspolczynnik komfortu :icon_mrgreen: ale da sie, ludzie tak jedza po calym swiecie. Zadbanej Afryki absolutnie nie ma powodu sie bac. Jedyny minus tego moto to cena - ja za rd03 z rocznika 1988 dalem 7k zl, ale bez problemow za tyle ja sprzedam :) Moja rd07a z 2000 opylilem za 18k zl, bez problemu. Tobie polecilbym wlasnie Afryke w wersji rd07a czyli od 1996 w gore. Na w/w forum afrykanskim jest czlowiek, ktory ma na stanie (albo jest w stanie zdobyc) b. zadbane sztuki - ja swoja od niego wlasnie kupilem, a tak wygladala jak ja odbieralem:.. po prostu nowka.Mimo tego, ze to super motocykl to jednak bede go zmienial - na szybszy, i z lepszymi heblami. Mam po prostu dlugie dojazdowki, no i inne motocykle w garazu.. i Afryka za bardzo od nich odbiega. I tu w gre wchodzi wlasciwie tylko lc8, sie jeszcze zastanawiam czy gaznikowy czy na wtrysku.. myslalem o tym ostatnim, ale jeden taki posiadacz wielu KTMow zasugerowal mi zmiane stanowiska :icon_mrgreen:Zastanawiam sie jeszcze nad eksperymentalnym rozwiazaniem na jeden sezon, jako ze jestem ciekawy.. mianowicie, moze kupie XTZ750, i wsadze tam reaktor od TDM850 w wersji 4TX, plus lepsze przednie zawieszenie (i heble). IMO powinno to byc calkiem sprawne jezdzidelko :crossy: taki odpowiednik 800GS :icon_mrgreen: Ale to nie dla Ciebie, za duzo dlubania. Tak ogolnie to bedzie ciezko znalezc jeden superuniwersalny motór - bo takiego nie ma. Turystyczne enduro jest najbardziej uniwersalne, wiec przynajmniej kategorie masz juz wybrana. Teraz pozostaje Ci wybor konkretnego poducenta, i potem modelu. Cytuj Pozdrawiam, JarekChwilowo ino K1200RS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.