bartek2013 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Mam pytanie dotyczące wału korbowego w silniku 4T o poj 50 ccm pospolity taki jak od łośa. Ponieważ muszę wymienić cylinder a chciałem o większej pojemności myślałem o 70ccm ale nie wiem czy seryjny wał wytrzyma jeśli tak to jak dlugo żeby nie było tak że po 1 tys km się rozsypie. Czy lepiej wsadzić po prostu 60ccm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Ewentualnie samą korbe wymień,bo to ona jest najbardziej obciążona a reszta IMO powinna wytrzymać Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 70-80ccm wytrzyma spokojnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tak, wytrzyma. W oryginale (Honda) silnik ten miał 70 a potem 90ccm. Co nie zmienia faktu i tak się rozsypie wkrótce. :icon_mrgreen: Przecież to chinol. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2013 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Tylko ja nie chcem rozpoławiać silnika a żeby wymienić korbe jednak trzeba. A ja jednak mam wątpliwości czy wytrzyma 70 co na aukcjach jest napisane że wzmacniany wał 70ccm a kolega mówi że powinien wytrzymać więc ostatecznie jak?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 nie ma dobrych wałów do 4T - więc zostaw ten który masz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2013 Opublikowano 22 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 nie ma dobrych wałów do 4T - więc zostaw ten który maszA wzmacniane wały nie są dobre?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emil1005 Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 Są złe. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 24 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 60 nie opłaca się wsadzać , a jeżeli chodzi o wał to do 70cc w 4t zostaw seryjny poprostu , A jaki masz przebieg ? bo jak nie dłuży to tym bardziej nie będzie problemu :icon_biggrin: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2013 Opublikowano 24 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2011 Przebieg 6 tys km. Mam nadzieję że mnie licznik nie oszukuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 25 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 nie oszukuje chyba że ktoś cofał licznik ;p Ale jak taki przebieg to na lajcie wał wytrzyma ;) Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2013 Opublikowano 25 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Listopada 2011 A jak zdarzyło mi się trochę jeździć bez oleju i trochę go piłowałem jak go kupiłem i coś mi się wydaje że poprzedni właściciel też go nie oszczędzał Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 26 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2011 to pilnuj oleju !! i śmigaj a jak się coś stanie to wtedy będziesz myślał ale jak chcesz wymienić cylek to czym się martwisz najwyżej stary mógłby Ci się zatrzeć ten będziesz miał nówke ;pppp Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bartek2013 Opublikowano 27 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Odkręciłem dzisiaj głowice i cylinder. Tłok zatarty, to dziwne że w ogóle się "toczył" moto. I zdecydowałem kupić cylinder 60ccm i chłodnie oleju włożyć do niego kilka rzeczy wymienić i będzie super chodził. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JACK. Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 nie kupuj 60 cc nie opłaca się ,różnica będzie znikoma , chociaż w twoim przypadku jak miałeś już cylek na wykończeniu to i tak spora heheheh :icon_mrgreen: Cytuj LwG! :flesje: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.