Skocz do zawartości

Wał korbowy 4T


bartek2013
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie dotyczące wału korbowego w silniku 4T o poj 50 ccm pospolity taki jak od łośa. Ponieważ muszę wymienić cylinder a chciałem o większej pojemności myślałem o 70ccm ale nie wiem czy seryjny wał wytrzyma jeśli tak to jak dlugo żeby nie było tak że po 1 tys km się rozsypie. Czy lepiej wsadzić po prostu 60ccm

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak, wytrzyma. W oryginale (Honda) silnik ten miał 70 a potem 90ccm.

 

Co nie zmienia faktu i tak się rozsypie wkrótce. :icon_mrgreen: Przecież to chinol.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko ja nie chcem rozpoławiać silnika a żeby wymienić korbe jednak trzeba.

A ja jednak mam wątpliwości czy wytrzyma 70 co na aukcjach jest napisane że wzmacniany wał 70ccm a kolega mówi że powinien wytrzymać więc ostatecznie jak??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odkręciłem dzisiaj głowice i cylinder. Tłok zatarty, to dziwne że w ogóle się "toczył" moto. I zdecydowałem kupić cylinder 60ccm i chłodnie oleju włożyć do niego kilka rzeczy wymienić i będzie super chodził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...