matys210 Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 Chodzi mi głównie o to co ile mth/km trzeba wymieniac tłok zawory itd bo ciezko znaleźć takie info co do tych motorków. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rafael Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 http://www.manualedereparatie.info/en/categorii/husqvarna.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grunder Opublikowano 23 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2011 Wszystko musisz wyczytać w serwisówce, i o ile pamiętam, to chyba ta Huska nie miała pompy oleju, przez co żywotność silnika jest skrócona. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
latirider Opublikowano 28 Lutego 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2012 Odświeżę trochę temat. Mam pytanie do osób które miały styczność z tym moto. Jak wygląda sprawa awaryjności tych modeli? Czy mają jakieś wady nie do usunięcia. Mam na myśli 410 z końca lat produkcji. Skąd wynika stosunkowo niska cena tego motocykla? Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzio Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Kwietnia 2012 Ze ciagle byly robione na starym silniku ktory juz nie byl tak konkurencyjny z innymi markami. Ja troche latalem fakt nie za wiele bo mocy mi brakowalo po przesiadce z 2t 300 :) Ale dla kogos kto lubi wycieczki enduro i czasami trudniejszy teren jest ok. Raz latalem po torze i dawal tez rade.. Wiadomo do typowych crossowek mu daleko :) Co do awaryjnosci po 98 ponoc juz pompka oleju jest ale nie we wszystkich modelach i sprawa slabego smarowania lozyskowania korby wyeliminowano. Moj ktory zakupilem byl dosc zadbany od starszego goscia.. wiec nie mialem z nim zadnych problemow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HVA tom Opublikowano 15 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Kwietnia 2012 jezdzilem huskami z poczatku lat 90 i na koniec taka TE 410 z 2000 roku , jest to najlepszy model ze wszystkich 4 suwowych ktore byly produkowane przedtem ! W tych motorach trzeba caly czas grzebac jezeli ktos niema ochoty i nieumie to niech w ogóle niekupuje husqvarny , wtedy japoniec taka Yamaha enduro 400 ccm czy cos lepiej wyjdzie , ale husqvarny sa wdziecznymi moto jezeli bedzie sie wystarczajaco dbac , i czesto wymieniac olej ;) Ja tak naprawde to juz zadnej wloskiej husqvarny niekupie , dlamnie huska jest do 1989 r ta prawdziwa szwedzka TE 510 :) jak ktos wie gdzie stoi w polsce taki 4 suw stary szwedzki prosze dac znac . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.