Skocz do zawartości

bobber 125


Rekomendowane odpowiedzi

LwG, od 6 miesięcy jestem posiadaczem kingway'a choppera z silnikiem 125, przez ten czas obmyśliłem sobie przeróbkę w stylu classic bobber, którą powoli zaczynam już za mną dwa dni pracy nad motorem, ale poczynione zostały spore postępy.

Nastąpiły już małe zmiany:

-wywalenie całego tylu

-przesunięcie podnóżków o 22 cm

-obrócenie riserów

-przesunięcie mocowań na wahacz

- tył na sztywno

 

Plany:

-wykończenie wszystkich spawów

-kierunki z diod na tyle ( w trakcie robienia)

-nowe światło z tyłu ( zastanawiam się czy dać normalne, czy z neonów, doradźcie , czy jak będą neony pod wahaczem, tzn. z prawej pozycyjne z lewej stop to będzie widoczne w dzień)

-nowa kiera

-nowy tylny błotnik

-wydech ucięty przed tłumikiem i dospawana rura zagięta w górę (wzdłuż ramy)

-bandaż na wydech

-może nowe koło na tył (jak coś 16, bo takie mialy stare polskie motory i kosztować będzie z 40 zł na jakichś szrotach)

-malowanie czarny mat z czerwonymi akcentami (lagi, felgi, rama- sprayem, bak błotniki- u lakiernika)

-jeszcze pare drobnostek.

strona o motorze:

http://bobberking.blogspot.com/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wizja ciekawa. Działaj śmiało i poka jakieś foty z postępów w pracy. Trzymaj się proporcji poszczególnych elementów a wyjdzie z tego coś ciekawego.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w tym tygodniu wykończę przednie stopki, wszystkie tam spawy będą wygładzone. Dziś naprawiłem aparat i wziąłem go ze sobą. Wygładziłem wszystkie spawy, i zacząłem nakładać pierwsze warstwy szpachli. (oczywiście sam wszystkich spawów nie wygładzałem, tylko te trudniejsze tata pomagał)Wszystkie zdjęcia dodane na stronę podaną w pierwszym poście.

Edytowane przez bobber125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Nie wczytują mi się zdjęcia. Piszesz,że są jakieś nierówności, jak położysz na to lakier , nierówności staną się bardziej widoczne. Ale to zależy też od tego w jakim są miejscu. Po złożeniu moto może zakryją je jakieś inne części. Pozdrawiam :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Popraw link do zdjęć bo ten co dałeś jest trefny. Nie działa.

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dzięki qpa, teraz może w najbliższym tygodniu jak bd czas to wszystko poskładam, kierunki już zrobione, leżą u kolegi taty, zamawiam lampę tylną i jazda próbna, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak z podnóżkami tymi bd się jeździć, do siedziska muszę znaleźć jakiegoś blacharza w okolicy, który ma rolki do wyginania blachy, a jak nie to się wygnie w imadle po podgrzaniu palnikiem, siedzisko bd zawieszone na seryjnym amortyzatorze przyczepionym do wahacza, muszę znaleźć tylko błotniki od wsk-i czy czegoś takiego, zrobić mocowanie i do lakiernika na czarny mat. Może jak dam radę to jeszcze się zrobi krwisto-czerwone ranty błotników i baku. Tylko nie wiem czym to zrobić, czy jakoś pędzlem, czy zamaskować i sprayem, czy jakieś nakładki. Poradźcie mi jak.

Edytowane przez bobber125
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 miesiące temu...
  • 6 miesięcy temu...

Witam ponownie po wielomiesięcznej przerwie, od ostatniego postu zmieniło się chyba wszystko, nową ramę zacząłem robić 1 września, od wczoraj stoi o własnych siłach na kołach, przy ramie zostało do zrobienia : łapy silnika, stopka, wzmocnienie główki i mocowanie innych elementów, błotnik tylny od c330, przedniego chyba nie będzie, bak zostaje seria na razie, potem może coś innego się wymyśli. Silnik wrzucam niestety ten sam co był, jedynie ostatnio wymieniłem karter, czekam na pierścienie z allegro i szpilki od tokarza. Dodam jeszcze, że rama cała robiona własnoręcznie bez jakichś specjalistycznych urządzeń, jedynie szlifierka, wiertarka, spawarka i palnik acetylenowy. Tylna opona to Dunlop d401 150/80/16. Link do albumu : http://imageshack.us/g/1/9774293/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...