bobber125 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 LwG, od 6 miesięcy jestem posiadaczem kingway'a choppera z silnikiem 125, przez ten czas obmyśliłem sobie przeróbkę w stylu classic bobber, którą powoli zaczynam już za mną dwa dni pracy nad motorem, ale poczynione zostały spore postępy. Nastąpiły już małe zmiany:-wywalenie całego tylu-przesunięcie podnóżków o 22 cm-obrócenie riserów-przesunięcie mocowań na wahacz- tył na sztywno Plany:-wykończenie wszystkich spawów-kierunki z diod na tyle ( w trakcie robienia)-nowe światło z tyłu ( zastanawiam się czy dać normalne, czy z neonów, doradźcie , czy jak będą neony pod wahaczem, tzn. z prawej pozycyjne z lewej stop to będzie widoczne w dzień)-nowa kiera-nowy tylny błotnik-wydech ucięty przed tłumikiem i dospawana rura zagięta w górę (wzdłuż ramy)-bandaż na wydech-może nowe koło na tył (jak coś 16, bo takie mialy stare polskie motory i kosztować będzie z 40 zł na jakichś szrotach)-malowanie czarny mat z czerwonymi akcentami (lagi, felgi, rama- sprayem, bak błotniki- u lakiernika)-jeszcze pare drobnostek.strona o motorze:http://bobberking.blogspot.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Wizja ciekawa. Działaj śmiało i poka jakieś foty z postępów w pracy. Trzymaj się proporcji poszczególnych elementów a wyjdzie z tego coś ciekawego. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 20 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2011 tez jestem ciekaw koncepcji :wink: Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 21 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 (edytowane) w tym tygodniu wykończę przednie stopki, wszystkie tam spawy będą wygładzone. Dziś naprawiłem aparat i wziąłem go ze sobą. Wygładziłem wszystkie spawy, i zacząłem nakładać pierwsze warstwy szpachli. (oczywiście sam wszystkich spawów nie wygładzałem, tylko te trudniejsze tata pomagał)Wszystkie zdjęcia dodane na stronę podaną w pierwszym poście. Edytowane 21 Listopada 2011 przez bobber125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 dziś podkład położony i ładnie wyszło, tylko parę nierówności, ale sądzę, że po położeniu lakieru i założeniu silnika nie powinno być nic widać.http://bobberking...gspot.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2011 Nie wczytują mi się zdjęcia. Piszesz,że są jakieś nierówności, jak położysz na to lakier , nierówności staną się bardziej widoczne. Ale to zależy też od tego w jakim są miejscu. Po złożeniu moto może zakryją je jakieś inne części. Pozdrawiam :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 dziś położyłem lakier i naprawdę mniej widoczne są wszystkie nierówności, a większość z nich na szczęście i tak bd zakryte silnikiem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Popraw link do zdjęć bo ten co dałeś jest trefny. Nie działa. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lukasz89 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Też jestem ciekaw jak moto teraz wygląda, popraw link:] Cytuj Romet Kadet -> Wsk 125 -> Bandit 600 -> Intruder 1400 -> Dr 800 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tutek65 Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 Z CHĘCIĄ BYM OBEJRZAŁ SPRZĘCIK :crossy: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 4 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2011 http://bobberking.blogspot.com/ Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2011 (edytowane) dzięki qpa, teraz może w najbliższym tygodniu jak bd czas to wszystko poskładam, kierunki już zrobione, leżą u kolegi taty, zamawiam lampę tylną i jazda próbna, nie mogę się doczekać, żeby zobaczyć jak z podnóżkami tymi bd się jeździć, do siedziska muszę znaleźć jakiegoś blacharza w okolicy, który ma rolki do wyginania blachy, a jak nie to się wygnie w imadle po podgrzaniu palnikiem, siedzisko bd zawieszone na seryjnym amortyzatorze przyczepionym do wahacza, muszę znaleźć tylko błotniki od wsk-i czy czegoś takiego, zrobić mocowanie i do lakiernika na czarny mat. Może jak dam radę to jeszcze się zrobi krwisto-czerwone ranty błotników i baku. Tylko nie wiem czym to zrobić, czy jakoś pędzlem, czy zamaskować i sprayem, czy jakieś nakładki. Poradźcie mi jak. Edytowane 5 Grudnia 2011 przez bobber125 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 3 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2012 sporo się zmieniło od czasu ostatniego postu. http://bobberking.blogspot.com/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobber125 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Witam ponownie po wielomiesięcznej przerwie, od ostatniego postu zmieniło się chyba wszystko, nową ramę zacząłem robić 1 września, od wczoraj stoi o własnych siłach na kołach, przy ramie zostało do zrobienia : łapy silnika, stopka, wzmocnienie główki i mocowanie innych elementów, błotnik tylny od c330, przedniego chyba nie będzie, bak zostaje seria na razie, potem może coś innego się wymyśli. Silnik wrzucam niestety ten sam co był, jedynie ostatnio wymieniłem karter, czekam na pierścienie z allegro i szpilki od tokarza. Dodam jeszcze, że rama cała robiona własnoręcznie bez jakichś specjalistycznych urządzeń, jedynie szlifierka, wiertarka, spawarka i palnik acetylenowy. Tylna opona to Dunlop d401 150/80/16. Link do albumu : http://imageshack.us/g/1/9774293/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wujmat Opublikowano 25 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2012 klasyczny bobber to nie ma wysuniętych podnóżków :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.