YAGO Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 wlasnie i tu pytanie: czy pomiedzy kartery mozna dac sam sylikon? mam taki niebieski amerycki... Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Nie wiem po jaką cholere wy kupujecie te uszczelki ja już miałem pare moto i wszytskie skłądałem na silikon, bez żadnychuszczelek i nic nie ciekło....wystarczy tylko powierzchnie na która nakładasz silikon odtłuścić np benz ekstrakcyjna..i po kłopocie:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 hm niebieski sylikon w zoltej metalowej tubce ?? co na" h" zdaje sie ja uzywam czerwonych loctide bo ten niebieski to jakas pomylka :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viperPL Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 jesli nie bedziesz mógl zdobyc czerwonego loctite sprawdzonego to polecam cos sprawdzonego przezemnie ----- > czarny WURTH`a. Dosyc twardy sie robi po zastygnieciu, poprostu nie jest tak miekki jak silikon do cyc :) :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 zreszta kazdy czerwony silkikon do silnikow sie nadaje ja uzywalem kiedys polskiego i bylo oki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KaBaN Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 Ja akurat używam silikonu koloru czerwonego a bardziej pomaranńczowego i trzyma jak głupi więc po co zmieniac na inny... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 ja tez zawsze uzywałem czerwonego ale ostatnio kupiłem czarny tez do 350`C i nawet on mi bardziej lezy bo nie widac go tak, nie rzuca sie w oczy jest czarny. pozdro @ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 7 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 ten jest w bialej tubce firmy QUALCO i przeznaczony do zastempowania papierowych i "wluknianych" uszczelek temp max 280 a w instrukcji piszom ze nalozyc i skaldac po 10 min Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M@łpa Opublikowano 7 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2004 yago idzie go kupic w kazdym sklepie motroryzacyjnym ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
YAGO Opublikowano 8 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Czerwca 2004 raczej tak Cytuj Usługi IT - www.tricori.com Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 Witam! Panowie, NIE PATRZCIE NA KOLOR SILIKONU, bo nie ma on znaczenia (no chyba, ze wezmiemy pod uwage walory estetyczne). Niektore firmy jezeli produkuja kilka rodzajow silikonow to oznaczaja je roznymi kolorami, ze wgledu na zastosowanie (np. Qualco). Najwazniejsze jest aby silikon byl odporny na wysokie temperatury. Zwykle na tubce jest napisane do ilu stopni wytrzymuje (ewentualnie napisza, ze jest wysokotemperaturowy). Mysle ze jezeli silikon jest odporny do 200 st. lub wiecej to w zupelnosci wystarczy. I zadnych dodatkowych uszczelek do tego! pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 10 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 10 Czerwca 2004 i tu sie mylisz skrzynia ma moze ze 80 stopni pod cylindrem troszke wiecej ale sylikon musi byc odporny na OLEJ inaczej szybko sie roztopi idz i kup sylikon do skladania silnikow on jest odporny na temperature oraz oleje i smary kolor obojetny (ja kiedys mialem bezbarwny loctite) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luk Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 i tu sie mylisz skrzynia ma moze ze 80 stopni pod cylindrem troszke wiecej ale sylikon musi byc odporny na OLEJ inaczej szybko sie roztopi idz i kup sylikon do skladania silnikow on jest odporny na temperature oraz oleje i smary kolor obojetny (ja kiedys mialem bezbarwny loctite) Of kozz piszac to caly czas mialem na mysli silikony do uszczelniania silnikow, a wiadomo ze one sa odporne na dzialanie oleju, gorzej tu wyglada sytuacja z odpornoscia na benzyne, niektore (zwlaszcza te polskie gorszej jakosci) potrafia sie rozpuszczac. A co do temperatury to moze faktycznie troche przesadzilem. Faktycznie jezeli chodzi o kartery to raczej nie przekracza ona 100 stopni, chodzilo mi glownie o to, ze nie ma potrzeby kupowac jakichs super-hiper silikonow do nie wiadomo jak duzych temp. pozdr.Luk Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Rysiek24 Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 jeszcze nie widzialem sylikonu odpornego na benzyne nawet firmowe rozpuszczaja sie ;) zostaja stare uszczelki gumowo - papierowe (gaznik) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 11 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2004 Jakies ładnych pare lat temu jak mielismy z bratem stara shl to składalismy ją na silikon do okien "tytan" (chyba tak sie nazywał) i jakos nigdy nie nażekalismy na niego :lol: :lol: :lol: :smile2: ;) Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.