Skocz do zawartości

nowy czy używany?


nowy czy używany  

16 użytkowników zagłosowało

  1. 1. Co byś wybrał fabrycznie nowy czy tuningowaną używkę?



Rekomendowane odpowiedzi

Zrób prawko a dopiero pózniej ogarniaj sprzęta. 50 pod większość górek nie podjedziesz. Za 4 tys to miałbyś pancerna Dr 350 + tysiak na przygotowanie do sezonu. 50 nie ma sensu w terenie ale to tylko moje zdanie.

 

wybacz waść ale trochę sie mylisz :D

 

ja 3 lata latałem, ze względu na brak prawka i koszty utrzymania na dualowych 80 2T i idzie sporo porzeźbić :D dt 80 miałem zablokowaną na modul kręciła się do 7,5 tys obr czyli ledwie w rezonans wchodziła a i tak dało radę się wyszaleć a miałem gabaryty dorosłego człowieka (powiedziałbym że przy kości sporo :D )

 

odpowiednie przełożenia, opony i technika i można pojeździć :D

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Czyli w gre wchodzi 50cc 10km w 2t, lub 124 10km w 4t. Mam Rieja rrx50 i co prawda pod każdą górke nie podjedzie, ale na 1 pod górke obroty trzyma cały czas tak długo aż się zakopiesz, puścisz gaz albo ci spod du** wyjedzie. Jak jeździć nie umie to pod wielkie górki sie brać nie będzie.

Edytowane przez endurowiec5
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...