max222 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Witam wszystkich zmotoryzowanych;) A więc tak jechałem swoją MZ i postanowiłem trochę przyspieszyć więc 3,4 i 5 jadę jakieś 80-90 obroty 4tyś spuszczam trochę z gazu i chcę dodać a tu obroty rosną (od razu tak jakby sprzęgło trzymało) a motor prawie że nie przyspiesza jest tak na 3,4,5 biegu na niższych nie chciałem "piłować" ale pewnie też tak jest. Dzieje się tak przy 4tyś obrotów zwyższ poniżej jest ok tak jak być powinno. Myślę że to coś ze sprzęgłem. Na odpalonym silniku i wrzuconej "1" nie ciągnie mnie do przodu a przy odpalaniu sprzęgło nie trzyma kopka nie ślizga się. Chcę poznać wasze zdanie o tym zanim zacznę coś samemu grzebać;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 11 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 Jaki masz olej nalany? Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 11 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2011 MZ jest zalana hipolem + jakieś 150ml innego oleju lanego na szybko w nagłej sytuacji. Hmmm czyżby przez to pomieszanie tarczki sklejały się? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 hipol ok ale czasem cuda się działy na innych olejach... spróbuj zmienić jeszcze na hipola , może ślizgać tylko przy wyższych obrotach Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 (edytowane) hmm to raczej nie olej:)))) najprawdopodobniej caly kosz sprzeglowy obraca sie na stozku na wale bo to bardzo czeste w mz:)))) musisz sciagnac dekiel i caly kosz sprzeglowy w calosci i zobaczyc jak tam obrobilo ..jak nie ma zle to musisz ostro dowalic ta nakretke na koszu dobic mocno przez rurke i znowu ostro dowalic (oczywiscie z wyczuciem)..i na tym malym dekielku na zewnatrz ustawic dobrze zaczep pazurowy i dowalic te srubki.....nie pamietam dokladnie jak tam bylo bo takie silniki robilem jak mialem 14 lat:)))) pozdro Edytowane 14 Listopada 2011 przez Dawid1981 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dawid1981 z całym szacunkiem ale na 80% wykluczam stożek ponieważ gdyby to było jednak to on obracałby się już przy ruszaniu bo miałby większy opór a tak się nie dzieje nawet przy agresywniejszym ruszeniu;)) Ja wiem jak wygląda sprawa sprzęgła, stożka itd. sam nie dawno zakładałem go na "ciepło" na wał i mocno dokręciłem tą nakrętką więc raczej to nie to;)) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dawid1981 z całym szacunkiem ale na 80% wykluczam stożek ponieważ gdyby to było jednak to on obracałby się już przy ruszaniu bo miałby większy opór a tak się nie dzieje nawet przy agresywniejszym ruszeniu;)) Ja wiem jak wygląda sprawa sprzęgła, stożka itd. sam nie dawno zakładałem go na "ciepło" na wał i mocno dokręciłem tą nakrętką więc raczej to nie to;))Byc moze tylko ze na wyzszych biegach jest przelozenie inne ale niewazne...moze tarcze a moze regulacja ....czasmi po opisie nie da sie stwerdzic ale na zywo od razu wiec sam wiesz..ja z diagnozami nie mam problemow chyba ze jest naprawde czary mary :) czasmi trzeba do wrozki dzwonic hahahhaha pozdrooooo Ostatnio mialem tak w ruskim ze na 3 biegu mialem szarpniecia...puszczalo i lapalo ...pomyslaem ze pewnie zab sie wykruszyl ....rozbieram skrzynie a tam wszytsko dobre ale z ciekawosci ogladam dokladniej choinke a tam brak klina na walku hehe a kola sa tam pasowane na ciasno i caly sezon chodzilo az wkoncu puscilo i obracalo kolo na walku czasami ..heh jakis rusek nie dal klina i luzik hehe....tak ze jak nie rozbierzesz to czasmi ciezko stwierdzic:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max222 Opublikowano 14 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dawid1981 przyznam się nawet że już kiedyś ten stożek mi się obrócił i objawy tego były zupełnie inne przy ruszaniu było słychać że to się ze sobą trze i sprzęgło ciągnęło ale na innych biegach było ok i na wyższych obrotach motor jechał normalnie... Dobra nie będziemy się sprzeczać w pierwszej kolejności wymienię olej nie zaszkodzi a roboty nie ma dużo i zobaczę wtedy jak to nie pomoże to zajrzę do sprzęgła;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Tak jak pisałem albo olej albo też źle wyregulowane sprzęgło nie na klamce lecz w pokrywie na tej tulejce. Zmień olej zobaczymy jak będzie :) Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1981 Opublikowano 14 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2011 Dawid1981 przyznam się nawet że już kiedyś ten stożek mi się obrócił i objawy tego były zupełnie inne przy ruszaniu było słychać że to się ze sobą trze i sprzęgło ciągnęło ale na innych biegach było ok i na wyższych obrotach motor jechał normalnie... Dobra nie będziemy się sprzeczać w pierwszej kolejności wymienię olej nie zaszkodzi a roboty nie ma dużo i zobaczę wtedy jak to nie pomoże to zajrzę do sprzęgła;)ale ja sie nie sprzeczam tylko wymieniam poglady i pelny luzik haha:))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 15 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2011 No łatwo sprawdzić czy nie na stożku bo to tylko ściągnąć ten dekielek . :icon_mrgreen: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pt77 Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 Stożek jak obróci to jest kaplica odrazu, ale różne cuda się zdarzają. Stawiam na zużyte tarcze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 19 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2011 (edytowane) wyreguluj sprzęgło- tylko nie przy klamce a na dekielku . Od tego musisz zacząć Pozdr Edytowane 19 Listopada 2011 przez kiki Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.