Cwikol Opublikowano 22 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2011 R6 w starej (2003-2005) "budzie" była produkowana i sprzedawana równolegle z nowymi modelami głównie w Stanach jako R6S.Nie wszystkie R6 z 2005 roku mają Upsy. Są też modele jeszcze na starym zawieszeniu. Jak będziesz szukać jakiejś R6 dla siebie, to tak jak pisał ktoś wcześniej. Sprawdzaj dokładnie, bo większość jest katowana. Wypadająca 2 to problem w rocznikach do 2001/2002, później zostało to poprawione. Jak będziesz kupować R6 z tymi "starymi" plastikami, szukaj wersji na Upsach. Ma poprawione zawieszenie, hamulce większe i lepsze, zmieniony kąt główki ramy i inną oponę z przodu. Ma też minimalnie dłubnięty silnik. Jeśli nie będziesz jeździć po torze to setne sekund na przyspieszeniach Ci róznycy nie zrobią, ale zawieszenie lepiej mieć już lepsze, nie wspominając o hamulcach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Wiekszosc tych motocykli uzywana jest przez mlodych napalencow, wiec jezdzona szybko, czesto na kole i z niewielkia dbaloscia o obsluge / naprawy.Wiekszosc lezala.Efektem takiego traktowania sa klopoty zarowno silnikowe jak z wypadajaca 2 biegiem ( skutek przebijania z jedynki na dwojke w pionie ), a R6 w przeciwienstwie do roznych wcielen CBR to delikatny sprzet.Dlatego wogole bym nie rozpatrywal tego modelu starszego niz 4 lata i to z udokumentowana historia.Nie pomoge ci natomiast w rozpoznaniu rocznika.Moze byc tu taka sytuacja ze np nowsze plastiki zalozone sa do starszego moto, albo odwrotnie z powodu zgruzowania oryginalnych. Wypadający 2 bieg kolego to rocznik starszy niż 2003. Potem ten problem nie występuje.Nie wiem dlaczego byś nie rozpatrywał starszego niż 4 latka? Sam mam z 2004 roku i wszystko jest ok. Nie wiem jak możesz pisać o motocyklach, których nie potrafisz rozpoznac??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sherman Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 Efektem takiego traktowania sa klopoty zarowno silnikowe jak z wypadajaca 2 biegiem ( skutek przebijania z jedynki na dwojke w pionie ) To typowy przykład teorii powielanej na forach, która nie ma żadnego przełożenia na rzeczywistość: problemy ze skrzynią wynikały z nieodpowiedniego rozwiązania konstrukcyjnego (coś ze smarowaniem, nie wiem dokładnie) i zostało to poprawione przez fabrykę, tak jak pisze Cwikol. A chyba każdą skrzynię można zakatować "przebijając" biegi bez używania mózgu :icon_rolleyes: Cytuj https://www.facebook.com/sixsixisixracing/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R@F Opublikowano 15 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2012 W niemczech czesto w salonie stoja nawet i 2-3 lata nowe maszyny, mimo ze juz nastepcy sie ukazali. Tam tez podawany jest zawsze rok pierwszej rejestracji, nie produkcji. Inna sprawa ze te sprzety musza miec mniejsza cene od takiego motocykla nastepnej generacji zeby sie sprzedal. Sam kupilem na jesieni 09 sv650 z rocznika modelowego 2007, w salonie. Oczywiscie poprosilem przed kupnem o wymiane wszystkich plynow, olei bo jednak 2 lata staly... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinrednose Opublikowano 17 Stycznia 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Stycznia 2012 Mój sprowadzany z Włoch i też masz tylko date pierwszej rejestracji. Więc w dowodzie w Polsce wpisują to również jako data produkcji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.