teslasim Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Honda Deauville 650 RC47A (czyli niedławiona) 1998 chłodzenie cieczą, 2 gaźniki podciśnieniowe Motocykl po jeździe ze stałą prędkością na średnich obrotach po dodaniu gazu dławił się i dopiero potem załapywał zdarzało mu się też nie dopalać jednego cylindra na wolnych obrotach. Świece przedniego cylindra miały okopcony gwint a tylnego były czyściutkie. No to czyszczenie gaźników, przy okazji luzy zaworowe i przygotowanie do synchronizacji a tu okazuje się że tylny gaźnik ma dłuższą iglicę i sprężynę przepustnicy membranowej od przedniego :icon_eek: Sprawdzenie fiszek i okazuje się że rzeczywiście te części mają być różne. Moje pytania są o to który cylinder ma mieć tą dłuższą iglicę i sprężynę bo być może są zamienione oraz w jakim celu stosuje się takie rozwiązanie? Wałek rozrządu tylny ma nabite R1 a z przedni R5, oznaczenia kojarzę z singli kolega zauważył że R1 jest w najmocniejszych wersjach a R5 i R6 to zdławione wałki, Deauville była dławiona na kryzach nie wałkami. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Na moje oko to części mogą być podmienione w sensie że tylne są w przednim i odwrotnie. Tylny cylinder może wymagać bogatszej mieszanki, tak jest w niektórych V2 a także w R4 gdzie środkowe cylindry potrzebują odrobinkę bogatszą mieszankę z racji niekorzystnego bilansu cieplnego tych cylindrów. Moto było kupione z takimi objawami czy bez powodu samo się stało w trakcie użytkowania? Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 qurim- zewnętrzne są chłodniejsze > bogatsza mieszanka - ale to nie istotne Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 5 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Wewnętrzne są cieplejsze -> spalanie stukowe/destrukcja silnika -> większe dysze potrzebne. :icon_mrgreen: Ale to nie istotne... Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
teslasim Opublikowano 5 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2011 Na moje oko to części mogą być podmienione w sensie że tylne są w przednim i odwrotnie. Tylny cylinder może wymagać bogatszej mieszanki, tak jest w niektórych V2 a także w R4 gdzie środkowe cylindry potrzebują odrobinkę bogatszą mieszankę z racji niekorzystnego bilansu cieplnego tych cylindrów.Moto było kupione z takimi objawami czy bez powodu samo się stało w trakcie użytkowania?Czyli tylny cylinder dostawał w tym moto zbyt ubogą mieszankę, pominąłem opcję termiczną bo wydało mi się że przy chłodzeniu cieczą różnice temperatur cylindrów się zacierają ale jakby nie patrzeć to woda z pompy wpływa najpierw do przedniego cylindra opływa go i dopiero trafia do tylnego (wyloty wody w każdej z głowic) czyli to może być to dziwne tylko że dysze główne takie same. Moto nie jest moje było tanio kupione z pewnymi wadami. zewnętrzne są chłodniejsze > bogatsza mieszankaSilnik przegrzewa się jak dostaje za mało paliwa a z kolei nadmiar paliwa chłodzi go od środka bo benzyna odbiera od niego ciepło aby odparować. To dzięki założę teraz krótszą iglicę i sprężynę na tylny cylinder co by dostawał do niego więcej paliwa i powinna mu czkawka przejść, no i jeszcze synchro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 6 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2011 (edytowane) Chłodzenie cieczą nie oznacza że dysze wszędzie będą takie same. W silnikach wodnych często spotyka się większe dysze w środkowych gaźnikach. Miłej zabawy życzę. Ja ostatnio 4 razy wyjmowałem gaźniki w GS500E żeby uzyskać zadowalający efekt. :icon_evil: Edytowane 6 Listopada 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.