Skocz do zawartości

Tłoki do starego enduro hondy- xlv 750R


DZIKOWSKI
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Pytałem chłopaków z moich okolic,którzy przebijali 2T u niego i są w pełni zadowoleni z jakości prac. Co do 4T gość ma małe doświadczenie i robi to niechętnie ale ma za sobą parę udanych zabiegów który powtórzy wyjątkowo dla mnie

To nie jest logiczne. Majster tulejuje dwusuwy, gdzie trzeba wykonać okna, a czterosuwa nie będzie umiał? Ktoś kręci...

A może - jak napisał Adam - roztoczenie cylindra na najbliższy nadwymiar zlikwiduje wżery, i wtedy wystarczy poszukać nadwymiarowych tłoków. Maszyna jest z epoki, gdy Japończycy nadwymiary oferowali.

Proponuję dodzwonić się do warszawskiego dealera Hondy:

http://www.mcsonline.pl/

- oni doradzą.

 

Co do motocykla, to gratuluję maszyny - bardzo fajna maszyna, rzadko spotykana. Warto remontować.

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 9 miesięcy temu...

I jak tam? Dowiemy się coś o postępach?

Mi udało się zakupić zapasowy , kompletny silnik więc dawcę w razie W mam.

Niestety czekam na regenerację jednego modułu u magika we Wrocku który strasznie się ociąga w tej materii. xlv praktycznie cały sezon mam więc unieruchomione. Czeski Ignitech chce 150 Euro za zamiennik z małą modyfikacją + 25 Euro przesyłka . Czekam dalej cierpliwie na drugie podejście polecanego majstra, bo za pierwszym razem spierdzielił bardziej niż było...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Licz się z tym że moduły to rzecz nienaprawialna, a jeśli już ktoś się tego podejmuje to bardziej liczy na szczęście, i raz się udaje raz nie. Jeśli jakieś elementy elektroniczne są uszkodzone to jakoś się daje to naprawić, jeśli jednak wada tkwi w ścieżkach to bywa różnie. Jeśli chodzi o magika to chyba wiem kogo masz na myśli, i gość ma pojęcie, jednak przy naprawach modułów nawet to nie pomaga. Moduł naprawiamy wiedząc że nie mamy już nic do stracenia, i Ja np nie miałbym nikomu za złe gdyby taki moduł podczas próby naprawy się uszkodził na dobre, bo jego się nie naprawia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Remont posuwa się do przodu, lecz małymi krokami.Tłoki mam nowe wraz z pierścieniami (nominał),przebite tuleje,kupiłem też nowe korbowody wraz ze sworzniami i panewkami,łańcuszki rozrządu,napinacze,głowice są w Norwegiii u znajomego, który tam mieszka i dogadał sprawę z tamtejszym zakładem,który się tym specjalizuję-kolega wraca na święta do kraju z głowicami w których wymienione zostały: wszystkie prowadnice zaworowe,gniazda zaworowe,zawory,wałki rozrządu,dźwignie zaworowe,wałki mimośrodowe dźwigienek,kasowatory. Cylindry i głowice przed oddaniem do obróbki zostały wyszkiełkowane.Jak wróci głowica daję z cylkiem do malowania.

Kolego "abarth" jeśli chcesz mogę Ci sprzedać używany (sprawny) moduł.Mam ich podajrze 3 szt.Czeski IGNITECH zrobi dobrze swoją robote,ale pozbawi tym samym xlv-kę zalety jaką jest osobne zasilanie modułów zapłonowych. Napięcie do nich nie dochodzi po przekręceniu kluczyka (włączeniu zapłonu) ,a dopiero podczas pracy silnika.Są niezależne od raszty instalacji.Jeśli jesteś b.dobrej postury odpalisz ją na pych bez aku

Nie sztuką jest się rozpędzić.
Sztuką jest wyhamować!

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że kiedyś miałem super motocykl, jakim była Yamaha TW200. Niestety, kompresję miała słabą, zaś cena tłoka nadwymiarowego z pierścieniami była powalająca - 10 lat temu.

Tzw. remont polegał na wymianie tulei w warsztacie przy Kwiatowej w Łomiankach, i złożeniu silnika ze starym tłokiem, nowymi pierścieniami i sworzniem.

Wał korbowy luzów nie wykazywał. Majster długo mierzył tłok, ale tuleję dorobił za pieniądze, które były 1/5 ceny tłoka w ASO. Maszyna lata do dziś u kolegi, oleju nie bierze, zachowuje się normalnie :)

 

PS Głowica wymagała tylko wymiany uszczelniaczy i dotarcia zaworów...

kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKO

Uwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy:

  • teoria: Mokotów-Służew
  • praktyka: Ursus
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przyznam się, że kiedyś miałem super motocykl, jakim była Yamaha TW200. Niestety, kompresję miała słabą, zaś cena tłoka nadwymiarowego z pierścieniami była powalająca - 10 lat temu.

Tzw. remont polegał na wymianie tulei w warsztacie przy Kwiatowej w Łomiankach, i złożeniu silnika ze starym tłokiem, nowymi pierścieniami i sworzniem.

Wał korbowy luzów nie wykazywał. Majster długo mierzył tłok, ale tuleję dorobił za pieniądze, które były 1/5 ceny tłoka w ASO. Maszyna lata do dziś u kolegi, oleju nie bierze, zachowuje się normalnie :)

 

PS Głowica wymagała tylko wymiany uszczelniaczy i dotarcia zaworów...

Ja na prośbę klienta zrobiłem tak już trzy razy, i wszystkie trzy motocykle latają już 2 lata albo dłużej, i nic się nie dzieje :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...