Skocz do zawartości

e39 vs e46 touring


Tuzmen
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć

Czy ktoś posiada e39? Bardzo interesuje mnie ten model i szukam na kupno odpowiednią sztukę.

 

Zastanawiam się jak wypada w porównaniu z e46. Wiem że cenowo e39 wygrywa, przynajmniej w zakupie, ale w eksploatacji chyba nie będzie już tak różowo.

 

Co mnie interesuje to 520i lub 318i, 320i. Wszystkie z myślą o LPG

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

coraz czesciej zastanawiam się nad porzuceniem diesla ze względu na mały fun, drożejącą ropę i drogi serwis (w moim starym 5r 2.5 tdi to pół biedy ale te nowe to tragedia) i tak gadam z ludzmi, czytam na necie i upatrzyłem sobie ciekawy piec w benzynie dobry pod lpg

Chodzi o 2.8 , e46 coupe z tym silnikiem ma niecałe 200 koni, e39 tak samo, śmiga b. przyjemnie i ... jest ekonomiczne, bezawaryjne, dobrze znosi lpg, mocy ma tyle co 2.5 ale wiecej momentu i ponoc mniej pali. Poczytaj i pomyśl, niezawsze duzy piec równa sie duże spalanie, moje volvo jest tego dowodem , 2.5tdi i buda ważąca prawie 1600kg a pali 6,5 w cyklu mieszanym ... Pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć

Czy ktoś posiada e39? Bardzo interesuje mnie ten model i szukam na kupno odpowiednią sztukę.

 

Zastanawiam się jak wypada w porównaniu z e46. Wiem że cenowo e39 wygrywa, przynajmniej w zakupie, ale w eksploatacji chyba nie będzie już tak różowo.

 

Co mnie interesuje to 520i lub 318i, 320i. Wszystkie z myślą o LPG

 

Pozdrawiam

Nie wiem jakie roczniki Cię interesują,ale tak czy srak 5tka jest droższa w utrzymaniu.A gaz? Co prawda bmw nie należy do mało palących aut... ale to jest BMW!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gaz dalej się opłaca bo to 50% ceny benzyny. A co do e39 520i na gaz to mój wujek ma ten samochód - ciągle się pier*oli "jeżyk" od ogrzewania ale nie ważne. Ogólnie bardzo dynamiczny, szczególnie po 4 tysiącach. Pisać o nim można wiele ale jeżeli się dba o taką BMKĘ to samochód się tym odwdzięczy. Wygodny, duży w środku, skóra; kilka wykończeń jak w Mercedesie ale jak kto lubi. Koniecznie szersze gumy na tył niż fabrycznie - poczujesz różnicę ;) Części chyba drogie bo zawsze jak coś wymienia to rzuca kurwami, że taki pizdryk a taki drogi. Ogólnie czym mniejsza część tym droższa :flesje: Co do spalania to "Call me dragon" - przy mocnym piłowaniu bierze naprawdę sporo. Normalnie wychodzi od 9 do 11 l / 100 km. Na mocy mocno nie straci na gazie z tym silnikiem. Mój wujek ma taki bajer, że jak przyciśnie i zabraknie mocy to komputer odłącza gaz i wpuszcza bene (teraz chyba takie montują w instalacjach gazowych).

 

Moja ocena 9/10 ;) Jak na te lata samochód super ! :flesje:

'na zegarze trzysta nie znaczy o męstwie...'

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój wujek ma taki bajer,

Zaimponowałeś mi :D

że jak przyciśnie i zabraknie mocy to komputer odłącza gaz i wpuszcza bene (teraz chyba takie montują w instalacjach gazowych).

Jezeli dzieje sie to przy prawie pustym zbiorniku, to normalne.Ale jezeli zawsze przy mocniejszym wcisnieciu gazu ,to reduktor ma za slaby.

 

ale to jest BMW!

No i?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po jakiemu trzeba myśleć ,żeby kupować betę i wpie...lać szambo :banghead: !?To ma zapie...lać,a nie być oszczędnym.

Chyba się Tobie marki pomylily.BMW to nie Ferrari :icon_rolleyes:

Poza tym omawiane tutaj modele kosztują w granicach 15-20 tys zl. Jezeli autor tematu chcialby kupic sobie auto do zapie**alania,a koszty nie mialyby znaczenia-to pierwsze mowilibysmy o modelach M3/M5 zamiast najslabszych wersji silnikowych. A po drugie-poszedlby do salonu i kupil nowke...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba się Tobie marki pomylily.BMW to nie Ferrari :icon_rolleyes:

Poza tym omawiane tutaj modele kosztują w granicach 15-20 tys zl. Jezeli autor tematu chcialby kupic sobie auto do zapie**alania,a koszty nie mialyby znaczenia-to pierwsze mowilibysmy o modelach M3/M5 zamiast najslabszych wersji silnikowych. A po drugie-poszedlby do salonu i kupil nowke...

Sorry zajc-może zbaczam z tematu,ale Ty chyba nie wiesz co potrafi auto z motorem 320i. Więc po co mieszasz do tego M power lub ferrari :icon_question:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorry zajc-może zbaczam z tematu,ale Ty chyba nie wiesz co potrafi auto z motorem 320i. Więc po co mieszasz do tego M power lub ferrari :icon_question:

Nie będę dyskutował-bo dla mnie nie ma o czym. Dla Ciebie to auto "nie wiesz co potrafi", a dla mnie to jeden z najslabszych silnikow w gamie e46. Uzywany w cywilizowanych krajach jako auto rodzinne i wypady do kosciola badz sklepu. Natomiast w Polsce uznawany za "wyscigowke". Szczegolnie po 15 latach od wyprodukowania :icon_twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie będę dyskutował-bo dla mnie nie ma o czym. Dla Ciebie to auto "nie wiesz co potrafi", a dla mnie to jeden z najslabszych silnikow w gamie e46. Uzywany w cywilizowanych krajach jako auto rodzinne i wypady do kosciola badz sklepu. Natomiast w Polsce uznawany za "wyscigowke". Szczegolnie po 15 latach od wyprodukowania :icon_twisted:

Gdyby Polska nie była choć trochę cywilizowana,to nie latał byś swoim lytrem.Tak poza bajką ,to czym poruszasz się w okresie zimowym?--oczywiście jeżeli męczy Cię ta przepychanka to się wyciszę-pozdro.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gdyby Polska nie była choć trochę cywilizowana,to nie latał byś swoim lytrem.Tak poza bajką ,to czym poruszasz się w okresie zimowym?--oczywiście jeżeli męczy Cię ta przepychanka to się wyciszę-pozdro.

Jeżeli Cię to intersuje-posiadam Civica coupe.Przez niektórych również uznawany za "wyscigówkę" a dla mnie to tanie w eksploatacji auto. Dlatego też założyłem LPG ,pomimio głosów mówiących że "do Hondy gaz nie pasuje". A jednak pasuje-zrobiłem w półtora roku 50 tys km i jezdzi nadal. Podstawa to załozyc dobry gaz w sprawdzonym warsztacie i nie tankowac syfu. Wtedy naprawde jedyna roznica jest lekkie pogorszenie osiagow i wiecej kasy w portfelu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dlatego też założyłem LPG ,

I tu zabolało Cię to szambo?Nie chciałem nikogo urazić :notworthy: Ale gdy ja posiadałem autka napędzane etyliną[kilka lat wstecz]nie było wyboru,ani instalacji,ani gazu.Może to jest powodem mojego nastawienia do LPG.

Edytowane przez zino cbrf2
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...