emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 No na kilka maszyn to portfel niestety nie pozwoli. Co do jazd testowych to zamierzam się na takie umówić, na razie ogarniam co i jak, czy te motocykle są ubezpieczone itd. nie zakład rozwalenia motocykla testowego, ale przypadki chodzą po ludziach. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Przed VFR'ką, jeździłem kilofazerem w wersji FZS, więc mam porównanie. Faktycznie pozycja jest bardziej "sportowa", lecz nie aż tak, jak w sportach. Nawet po długiej jeździe nie bolą nadgarstki, aczkolwiek nie siedzi się jak np w FJR. Tak się zastanawiam, że właśnie FJR byłaby też świetnym rozwiązaniem. Do tego jeszcze dochodzi w niej kardan i bardzo elastyczny silnik. A spalanie mniej więcej takie same. Przeglądnij ogłoszenia - FJR daje radę! Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Z tymi ubezpieczeniami, to masz rację.W zeszłym roku, byłem na jazdach testowych KTM'a i wielkie było moje zdziwienie, kiedy się okazało, że motocykle nie mają AC i w razie "co", odpowiada kierowca. Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Przeglądnij ogłoszenia - FJR daje radę!Kup sobie od razu pociag towarowy :icon_mrgreen: W FJR jedyny plus to silnik mocny jak w lokomotywie. No i moze ochrona przed wiatrem, jak ktos lubi jezdzic w stylu samochodowym. Poza tym tragiczne zawieszenie, ogromna masa, brak przeswitu.Moto dobre dla emeryta jezdzacego po autostradach ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 W przyszłym roku? Już jest szansa, że dostanie ..., no może za 22k :) Ja swojego będę pewnie opychał, tyle że mój to golas :)I raczej nie polecałbym go oszczędnym ..., oczywiście kwestia jak kto jeździ, ale raczej ciężko zejść ze spalaniem poniżej 7L.Nie zapominajmy, że silnik to żywy przeszczep z FZ1, która też "lubi wypić" - zwłaszcza jak się lata wokół komina i po mieście. Ja właśnie głównie po miejskiej dżungli się poruszam. Spalanie nie schodzi zazwyczaj poniżej 9L :) Intryguje mnie to spalanie w FZ8.. wg "testerów" z Motocykla spalanie FZ8 oscyluje na 4.8 L. Baa w jedym z numerów (chyba X 2010) napisali że spalił im 4.3 L :D Ooo mam:http://www.motocykl-online.pl/testy/yamaha-fazer8-i-yamaha-fz1-fazer-800-kontra-litr http://www.motocykl-online.pl/testy/klasa-srednia-szostka-do-rock-n-rolla Przecież chyba nie jeżdżą tymi motocyklami jak niemiecki emeryt po bułki do Aldika ? :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Intryguje mnie to spalanie w FZ8.. wg "testerów" z Motocykla spalanie FZ8 oscyluje na 4.8 L. Baa w jedym z numerów (chyba X 2010) napisali że spalił im 4.3 L :D Ooo mam:http://www.motocykl-online.pl/testy/yamaha-fazer8-i-yamaha-fz1-fazer-800-kontra-litr http://www.motocykl-online.pl/testy/klasa-srednia-szostka-do-rock-n-rolla Przecież chyba nie jeżdżą tymi motocyklami jak niemiecki emeryt po bułki do Aldika ? :bigrazz:Ja się zawsze zastanawiałem jak oni te motocykle testują. W linku podanym przez Ciebie pisza, ze FZ1 pali srednio 5,2. Kazdy z uzytkownikow tego sprzeta pisze ze ponizej 6 sie zejsc nie da. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Intryguje mnie to spalanie w FZ8.. wg "testerów" z Motocykla spalanie FZ8 oscyluje na 4.8 L. Baa w jedym z numerów (chyba X 2010) napisali że spalił im 4.3 L :D Ooo mam:http://www.motocykl-...800-kontra-litr http://www.motocykl-...do-rock-n-rolla Przecież chyba nie jeżdżą tymi motocyklami jak niemiecki emeryt po bułki do Aldika ? :bigrazz:lukimaster, zacytowałeś najgorsze możliwe źródło informacji. To oczywiście tylko moje zdanie, ale jak pismo, które przedrukowuje 90% materiału z niemieckiej prasy może być wiarygodne? :)Chyba nawet w tabeli ze średnim spalaniem na stronie Yamahy nie znajdziesz takich wartości. Może w próżni testowali ...? Albo przy zerowym tarciu ... :)Powiem tylko tyle, że FZ6 (rocznik 2008), którego miałem wcześniej palił wyraźnie mniej w tych samych okolicznościach przyrody. Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Co do FJR-ki no to odpada, bez przesady, nie wybieram się na drugi koniec europy. VFR to największy, najcięższy motocykl który biorę pod uwagę. Edytowane 2 Listopada 2011 przez emerlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mahor Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Odnośnie spalania:fz8http://www.spritmonitor.de/en/overview/53-Yamaha/0-All_models.html?vehicletype=2&minkm=&exactmodel=fz8&powerunit=2 fz1http://www.spritmonitor.de/en/overview/53-Yamaha/1193-FZ1.html?vehicletype=2&minkm=&powerunit=2 Cytuj 654 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 2 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 (edytowane) Tobie kolego VFR-ka ile wciąga? PS: Czy gdy vtec się nie uruchamia to są to jakieś miłe ilości czy nie bardzo? Edytowane 2 Listopada 2011 przez emerlu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukimaster Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 lukimaster, zacytowałeś najgorsze możliwe źródło informacji. To oczywiście tylko moje zdanie, ale jak pismo, które przedrukowuje 90% materiału z niemieckiej prasy może być wiarygodne? :)Chyba nawet w tabeli ze średnim spalaniem na stronie Yamahy nie znajdziesz takich wartości. Może w próżni testowali ...? Albo przy zerowym tarciu ... :)Powiem tylko tyle, że FZ6 (rocznik 2008), którego miałem wcześniej palił wyraźnie mniej w tych samych okolicznościach przyrody.Hmm.. pozostaje mi mieć nadzieję że zmieszczę się w 10L... :icon_razz: Dziś zrobiłem trochę dłuższą rundkę nowym nabytkiem. Jak na razie wrażenia na + w porównaniu do FZ6. Nareszcie to coś hamuje, lepiej ciągnie z dołu, prowadzi się bajka (jak FZ6): lekki, zwinny :lalag: Tylko dziwnej zadyszki dostaje między 5000/6000 obr. Tak jakby turbodziura :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
duddits Opublikowano 2 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 2 Listopada 2011 Odnośnie spalania:fz8http://www.spritmoni...fz8&powerunit=2LOL, to ja nie wiem jak oni jeżdżą :) Może cały czas z górki ... ? :) Cytuj http://gomoto.tv/naszym motorem jest pasja Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki_ Opublikowano 3 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 (edytowane) Tobie kolego VFR-ka ile wciąga? PS: Czy gdy vtec się nie uruchamia to są to jakieś miłe ilości czy nie bardzo? Spalanie uzależnione jest od stylu jazdy. Pisałem już wcześniej: ... przy normalnej jeździe pali w okolicach 6-6,5 (min 4,5; max 8,5)...Jeżeli chodzi o vtec'a, to jest odczuwalny przyrost mocy, lecz łba nie urywa :wink: Edytowane 3 Listopada 2011 przez Marecki_ Cytuj <<=== BORN TO RIDE ===>> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emerlu Opublikowano 3 Listopada 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2011 Faktycznie, wieczorna nieuwaga, przepraszam ;-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.