Maniek-M Opublikowano 8 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2013 (edytowane) Ja mam pierwszą usterkę - jeden z napinaczy łańcucha rozrz. zawiesza się cały czas.Podobno w C50 na wtrysku to normalne :/ Mam jeszcze takie pytanie - jeździ ktoś C50 (rocznik od 2005, wytrysk) na świecach irydowych?Jakieś zmiany na plus w spalaniu, elastyczności silnika itd. jak to piszą niektórzy? Edytowane 8 Marca 2013 przez Maniek-M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 10 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2013 z tego co wiem kolega wymienił w voluśce na irydy opinia jego była taka nic a nic się nie zmieniło tylko tyle że nie będę przez parę sezonow wymieniał świec....myślę sobie ok.... ale po paru sezonach ktoś kiedyś będzie musiał wykręcić te zapieczone świece i co?wraz z aluminiowym gwintem wyjdą,,,i po glowicach....pozdrawiam b61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 13 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2013 mam pytanko a czym się objawia takie zawieszanie napinacza jaki jest efekt jak to słychać czy co? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maniek-M Opublikowano 14 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2013 (edytowane) Przy odpalaniu silnika słychać łańcuch przez 1-2sek.Tak jakbyś rower z luźnym łańcuchem postawił do góry kołami i zakręcił pedałami. Taki charakterystyczny dźwięk szurania/chrobotania luźnego łańcucha.Najlepiej to słychać przy odpalaniu ciepłego silnika, bez ssania, żeby silnik nie zagłuszał wyższymi obrotami. Przez zimę cały motocykl rozbieraliśmy szukając co to tak chrobota przy odpalaniu i okazało się że jeden z napinaczy zawiesza się czy blokuje.Na szczęście nie trzeba było nic wymieniać, szaman od motocykli coś tam pogrzebał przy nim i działa dobrze - przestał się blokować. Edytowane 14 Marca 2013 przez Maniek-M Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 17 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2013 (edytowane) okej dzięki będę o tym pamiętał i obserwowal.... Edytowane 17 Marca 2013 przez bodzio61 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 10 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Lipca 2013 czy wymieniał ktoś filtr powietrza z oryginału na k&n ? po wymianie na k&na suzi nie ma mocy i się dusi,filtrów oryginalnych brak.... i co zrobilem,,,, wydmuchalem stary i załozylem go z powrotem i jest cacy ,holewcia co jest? pozdrawiam b61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodo50 Opublikowano 12 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 12 Lipca 2013 Cenna informacja :)też musze zrobić przegląd, często tak bywa z zamiennikami że kosztują duzo drozej niż oryginał = bo trzeba 2 razy wymieniać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PANCZO Opublikowano 18 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2013 Mam pytanie Buklevarda ma już 3 sezon i wymieniłem olej w lagach ale przy przejeżdzaniu przez muldy albo jakieś delikatne wzgórki kierwnica zaczyna mi ściagać na prawa jakby koło sie przeginało w prawo . Nie wiem jak to dokąłdnie opisac ale mam wrazenie że przedni widlec traci przyczepność co to może być a moze ja jestem już przewrazliwony ??może coś zl złożyli jak wymieniali olej w lagach i dlatego tak ściaga? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 21 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2013 i widzisz sam sobie odpowiadasz na zadane pytanie,taki żeczy jak lagi i inne drobne naprawy robi się samemu wtedy masz pewność że będzie dobrze ,te nasze Polskie warsztaty które uczą się dopiero na naszych motocyklach bo starsi mechaniory to na WSKch i junakach potem długo nic,, się uczyli a teraz liżą nową technologię i myślą że wszystko wiedzą i takie masz efekty.pozdrawiamb61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodo50 Opublikowano 9 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2014 Panowie !!!!!co tak cicho na naszym forum ???Moze podzielicie się wrażeniami z kończącego siię sezonu ? ja w ten wekend planuję zrobic wypad do Wilgi = kończący sezon 2014 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 12 Października 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2014 Powiem tak,,, nasze sprzęty się po prostu nie psują to i pisać nie ma o czym...pozdrawiam B61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KrisW Opublikowano 13 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Lipca 2015 Witam wszystkich serdecznie.Planuję zakup Suzuki Boulevard 800, będzie to mój pierwszy chopper.Obecnie szlifuję swoje umiejętności na Varadero 125 (moto turystyczne-enduro) całkiem przyjemne moto.Jednak bardziej ciągnie mnie do chromów. Proszę o opinie użytkowników tego modelu jak się jeździ itd.Dla osób twierdzących że chopper nie hamuje i nie skręca plecam obejżenie poniższego linka zanim napisze coś w tym stylu. Pozdrawiam Kris Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodzio61 Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Hyba pomyliłeś Harysia zJjapończykiem,,,,,ale filmik zacny nie powiem,pozdrawiam B61. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 21 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2015 Dla osób twierdzących że chopper nie hamuje i nie skręca plecam obejżenie poniższego linka zanim napisze coś w tym stylu. mylisz możliwości motocykla z umiejętnościami kierownika. to po pierwsze. po drugie: wszystko można, jak skomentowano kiedyś podobny filmik z wyczynami bmw r1200gs w terenie. tyle tylko, że jeśli oprócz warunków jazdy trzeba jeszcze walczyć z wadami motocykla, to trzeba po prostu lubić dany typ, żeby przez to przechodzić. co oznacza, że wszystko jest dla ludzi - sam wybierasz (i ewentualnie dorabiasz sobie do tego ideologię)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacek197 Opublikowano 29 Grudnia 2019 Udostępnij Opublikowano 29 Grudnia 2019 (edytowane) jakie sa minusy c50 boulevard tego motocykla jadac we dwoje czyli 200 kg na dluzszych trasach Edytowane 29 Grudnia 2019 przez Jacek197 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.