ucizze Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Witam, szukam jakiegoś moto do max 4500zł nie musi być super nowy itp.. Chodzi mi o moto na winkle cwiczenie kolana ew tor kartingowy albo coś większego. Onecnie mam kawe 636 z 2003r ale szkoa mi jej jakbym glebił, temu szukam czegoś do ostrej pocinki na winkle itp nie musi być rejestrowany jakoś to przeżyje :D Macie coś na okU?? albo może coś poradzicie czego szukać i jakich modeli? nie celuje w 1000 bo to nie jest dobra opcja do winklowania. Pozdrawiam Edytowane 16 Października 2011 przez ucizze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Właśnie taka kawa to minimum przyzwoitości na tor i ćwiczenie czegokolwiek:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Saul Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/136108-wybor-motocykla-na-tor/page__pid__1837763__st__480#entry1837763 ostatnie chyba 3 strony pytalem o to samo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 To jak już znajdziecie, to ja tez się pisze na jakiegoś zapierdalacza do 4000. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Onecnie mam kawe 636 z 2003r ale szkoa mi jej jakbym glebił, temu szukam czegoś do ostrej pocinki na winkle itp Pozdrawiam No nie żartuj! Ja mam ZX6R z 2007 roku i nic mi nie szkoda. W końcu motung po to jest, żeby nim jeździć. Mam AC, więc jak wyglebię na torze, to w razie większych strat zgłoszę szkodę z własne winy i po sprawie. A poza tym - to bardzo dobry motocykl na tor. Szkoda kasy, bo za 4500 kupisz jakiś kibel, którym na torze w ogóle nie da się jeździć. Edytowane 16 Października 2011 przez piórko Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piórko Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Dokładnie tak, jak napisała moja luba. Oj Yuby, jak my często się ze sobą zgadzamy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 (edytowane) Prawda jest taka, że za tę kasę kupisz komplet torowych owiewek, wszelkiego rodzaju crash pady i jeszcze będziesz miał spory zapas na klamki, dźwignie, sety i inne rzeczy, które lubią się łamać :) . kivi, tutaj masz fajny sprzęt, ale musiałbyś trochę dołożyć (lub ponegocjować): http://moto.allegro.pl/suzuki-gsx-r-600-gsxr-k1-k2-k3-tor-torowy-torowka-i1871581886.html Edytowane 16 Października 2011 przez MSI Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ucizze Opublikowano 16 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 A mam pytanie tego rodzaju. Czy jest to normalne, że po wlaniu oleju do lag 10w motocykl dobrze nurkuje, ale przy wychodzeniu w górę zawieszenie jest mega twarde. Jeśli siedzę na motocyklu i chce sobie na postoju zanurkować robie napór na kiere, ale ona praktycznie nic sie nie chowa tzn. jakby nie działało tłumieni z przodu, dopiero podczas ostrej napinki czuje, że coś pracuje, a w tyle mam zapieczona śrubkę ustawienia Amora tylniego i nie da sie regulować cos sam kombinowałem z tym zawieszeniem, ale nie czuje zmiany, dodam, że nie przeszkadza mi to w zamykaniu opony i winklowaniu może temu, że sie przyzwyczaiłem? Mankament jest taki, że przy 10km/h moto jest mega toporne i zakręt przy ej prędkości jest mega wysiłkiem dodatkowo każda dziurkę wymuldzenie czuję na drodze.. Czy zmiana płyny na 5w w przednim zawieszeniu da coś? Czy kupić nowy Amor do tyłu, bo ta zapieczona śrubka od regulacji ani drgnie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kivi Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 Prawda jest taka, że za tę kasę kupisz komplet torowych owiewek, wszelkiego rodzaju crash pady i jeszcze będziesz miał spory zapas na klamki, dźwignie, sety i inne rzeczy, które lubią się łamać :) . kivi, tutaj masz fajny sprzęt, ale musiałbyś trochę dołożyć (lub ponegocjować): http://moto.allegro.pl/suzuki-gsx-r-600-gsxr-k1-k2-k3-tor-torowy-torowka-i1871581886.htmlNienawiścią szczerą i platoniczną pałam do wszelkich odmian i mutacji Suzuki:)Pozostaje przy 954:) najwyżej coś sobie bardziej turystycznego dokupię-na przykład zx10r'11 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zimny13 Opublikowano 16 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2011 O Yamaszce TRX nie myślałeś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sikor Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 http://otomoto.pl/honda-cbr-125-wtrysk-wiele-dodatkow-M2886968.html Jakby to miało z 50 KM więcej, to brałbym bez większego zastanawiania się. Ale niestety :bigrazz: Cytuj Sikor#44 Moto Traininghttps://www.facebook.com/Sikor44/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
heniek128 Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Jeśli chodzi o tor kartingowy, to najszybszy koleś którego widziałem jeździł na f2 i dawał radę nawet zawodnikom na supermoto, więc nie trzeba jakieś wypaśnego sprzętu. Jeśli idzie o poznań to trochę inna sprawa ale ja na twoim miejscu zostałbym przy kawie. Zamontuj crash pady i jazda. Zacytuję klasyka: motór jest jak młotek nie ma się co nad nim onanizować. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.