Tobik Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Witam!Tak jak w temacie. Olek ma te zębatki w ofercie, jakoże niesłyszałem o takich markach wcześniej, a i w necie mało co się doszukałem na ten temat. Mógłby ktoś coś więcej powiedzieć o tym? Wiadomo,że większość leci na Sunstarach, ale może jednak warto się pokusić o coś innego?Pozdro! P.S. W sąsiednim temacie o łańcuchu DIDa, pisał ktoś o PBRach, że całkiem niezłe. A jak reszta? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 JT nie polecam. Sunstar jak najbardziej na +. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Ja szczególnie polecam Supersprox i JT. Sunstary raczej kiepskie, może i tańsze ale szybciej zużywają. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 11 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 Chodzi o to,żeby zębatki przejeździły jeden łańcuch:)Czyli te PBRy są dobre. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 11 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Października 2011 JT i Sunstara miałem i polecam. :lalag: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ja szczególnie polecam Supersprox i JT. Sunstary raczej kiepskie, może i tańsze ale szybciej zużywają.Pokaz mi gdzie Sunstary sa tansze od JT :icon_question: JT to chinski badziew, idealnie pasuje w zestawie z badziewnym RK :icon_mrgreen: Do DID zakładaj PBR albo Sunstar. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Sunstar przódSupersprox tył Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Pokaz mi gdzie Sunstary sa tansze od JT :icon_question: JT to chinski badziew, idealnie pasuje w zestawie z badziewnym RK :icon_mrgreen: Do DID zakładaj PBR albo Sunstar. JT jako jedyny producent zębatek nie oszczędza na stali do ich produkcji. Używają wysokowęglową stal nierdzewną C49 podczas gdy np. Sunstar ciągle używa C45. Dziwię się że zębatki Sunstar są tak popularne mimo słabszych materiałów. Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zajc Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 JT jako jedyny producent zębatek nie oszczędza na stali do ich produkcji. Używają wysokowęglową stal nierdzewną C49 podczas gdy np. Sunstar ciągle używa C45. Dziwię się że zębatki Sunstar są tak popularne mimo słabszych materiałów.Folder reklamowy JT masz opanowany :icon_biggrin: Zjezdzilem pare zestawów RK+JT i Sunstar+DID. Po 15 tys km JT wygląda jak piła do drewna, a RK wymaga naciągnięcia co kilkaset km. Dla zestawu Sunstar+DID ten przebieg to dopiero połowa życia ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Syrek Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Pokaz mi gdzie Sunstary sa tansze od JT :icon_question: JT to chinski badziew, idealnie pasuje w zestawie z badziewnym RK :icon_mrgreen: Do DID zakładaj PBR albo Sunstar. No popatrz ja banditem na jendym zestawie JT-RK juz 31 tys i ma sie dobrze.W tamtym sezonie 33 tys na V-stromie, ten sam zestaw. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 12 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2011 Ja miałem zestaw JT + DID, łańcuch był świetny, a z zębatek nic nie zostało. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 13 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2011 (edytowane) JT i JR to produkty niskiej jakości i niskobudżetowe tak wiec nie ma sie co spodziewać rewelacji. generalnie nie polecam anijednej ani drugiej marki do mocniejszych (powyżej 100KM) motocykli. Zebatki wysokiej klasy to wlasnie PBR, GROSSKOPF, SUNSTAR i SUPERSPROX. Tutaj można być spokojnym o ich wytrzymałość szczególnie na przodzie. JT i JR pasowało by z przodu wymienić mniej wiecej po 10 tyś km zeby na zamordować łańcucha. A co do RK to u mnie ma już 19 tys przy 150Nm i 185KM mocy, zamordował 3 opony i nadal nie ma nawet najmniejszych przesłanek do podciągania. ;) Whajabusie oryginalny RK wytrzymał mi 35 000km Edytowane 13 Października 2011 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
doomi Opublikowano 17 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Października 2011 Ja miałem zestaw JT + DID, łańcuch był świetny, a z zębatek nic nie zostało.Może to przez nadmiar smaru...??:) Cytuj Czasami na drodze spotykam prawdziwych szaleńców, pędzą na złamanie karku i wbrew rozsądkowi... naprawdę, aż ciężko czasami ich wyprzedzić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tobik Opublikowano 18 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Października 2011 Bart - dzięki za info. Panowie się rozpisują o JT, a chodzi tu właśnie o JR. Z tych trzech firm w tytule tematu to PBR ma najwyższe ceny, a JR najtańsze. Czyli mówicie, że można śmiało montowac PBRy razem z DIDem? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 19 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Października 2011 tak, tylko łańcuch z pewnego źródła bo na allegro wysyp podróbek za małe pieniądze Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.