_bollo_ Opublikowano 10 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Października 2011 Osobiście mam xj po ostatnim lifcie, żona ma gs'a 500. Ogólnie moto chyba nie do porównania. Jakość wykonania, powłoki lakiernicze, wygoda siedzenia (mówię o gs500 sprzed 2001) wypada dużo, dużo lepiej, na korzyść xj 600. Moja sztuka w tym sezonie odwiedziła północną It, 2 osoby, + 3 kufry givi zapakowane po brzegi, 4.5k km, przeloty na autostradzie po 160kmh na dystnasie 300-400km non stop nie zrobiła na niej żadnego wrażenia. Mój egzemplarz przy emeryckiej jeździe solo bez kufra to ~4.5l - czyli przebieg na baku rzędu 350-400km. Przy autostradzie i jeździe j.w. 7-7.5l, Przy normalnej jeździe po mieście wciąga 5-5.5l. Kanapa wygodna, moto stabilne, spokojnie zamykasz opony i nie czujesz się jak na gumowym koniu. Z wad to rozmiar tylnej opony, których masz do wyboru z 3 modele sensowne + 3 taniochy, słabe światła (mam div.), i jak dla mnie, na dzisiejsze standardy to chyba jest przyciężka i ma ciut za miękkie zawieszenie przednie. Jeśli chodzi o wytrzymałość moto wygląda po 55tys km jakby miało o połowę mniej lat. Gs500 ma moja Żona. Ogólnie jak początkowo nim sie turlałem, po przesiadce z przecież wcale nie dużej xj, czułem się jak na rowerze. Żona ma szeroką kierę, więc moto prowadzi się bajecznie łatwo, jest jeszcze sztywniejsze od xj. Jakość powłoki lakierniczej jest co najmniej klasę niżej od xj. Kolektor wydechowy jest z zwykłej stali, rdzewieje na potęgę, wąska, niewygodna i śliska kanapa. Żeby nie było - skrzynia biegów w porównaniu do xj to masełko, wchodzi każdy bieg, na każdych obrotach, długie przełożenia - ale to subiektywne odczucie, reakcja silnika na odjęcie gazu, w porównaniu do xj, jest bardzo łagodna, serwis mimo wszystko dużo tańszy niz xj. Części masa - jest absolutnie wszystko po smiesznych cenach. jak chcesz sie jescze czegos dowiedziec o gs500 vs xj 600 div, to pisz. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
harnas175 Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Witam jaki motocykl polecacie do 3 tysięcy wiem, że to nie za dużo, ale jeszcze nie pracuje. Jakiś chinczyk 250 ? Czy odradzacie; Mam DT 80 lc 2 i nie jestem zadowolony :( mało mocy :( chodzi mi o jakiegoś crossa, z góry dziękuje za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Felice Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 (edytowane) Trochę late ma ale może parę stówek gość opuści http://moto.allegro.pl/yamaha-xt-600-97r-z-niemiec-i2249302698.html Edytowane 12 Kwietnia 2012 przez Felice Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Romek.RR Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2012 Aprilia Pegaso 125. Fajny sprzęt i myślę że w tej cenie już coś się znajdzie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zyygy Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 MZ-ta w dobrym stanie?http://allegro.pl/mz-etz-250-zarejestrowana-oplacona-i2245873956.html http://allegro.pl/mz-250-bez-zbednych-przerobek-i2260302220.html Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tadeo Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Może zainteresuje cię DYVERSJA 600s z 92 roku?Moto mojego brata. Wymaga trochę pracy, ale jest sprawne i na pewno wrócisz na kołach do domu.No i cena poniżej 3 tys.Jak coś to pisz na priv Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ziuutek Opublikowano 13 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2012 (edytowane) Autor chce kupić crossa/enduro... Proponuję przenieś temat do Enduro/Motocross/Supermoto/Trial/Quad. Co do kupna moto za ok. 3 tyś zł, wszystko jest możliwe - ja swojego RXa kupiłem za 3500 zł po remoncie, sam jeszcze nawet pomagałem :P Ja osobiście kupiłbym 2T gdybym jeszcze nie pracował, remont i serwis taniej wyjdzie :) Edytowane 13 Kwietnia 2012 przez Ziuutek Cytuj ..., bo Kawasaki musi być zielone, czyli ZX10R II gen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.