Skocz do zawartości

Ogar 200 - problem z silnikiem


Andrewp
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z silnikiem w Ogarze 200.

 

Ostatnio jak jechalem, zgasl mi silnik i juz nie chcial za nic odpalic. Iskra byla, zaplon byl dobrze ustawiony, gaznik przeczyszczony, a kompresja slabsza niz wczesniej.

Wymienilem pierscionki, ale to nic nie pomoglo.

 

Zauwazylem, ze nie chce brac mieszanki z gaznika. Zamiast zasysac powietrze, wypycha je.

W takim razie wydaje mi sie, ze simmeringi na wale przepuszczaja.

Wlalem nawet troche paliwa przez otwor od swiecy i tez nie zapalil.

Ale wlasnie nie zasysa mieszanki z gaznika, ale kompresja jest, chociaz troche slabsza.

 

Wczoraj przystapilem do rozbierania silnika. Zdjalem glowice, cylinder, obydwie pokrywy.

Ale nie wiem, co dalej rozkrecic - czy musze calkiem rozpolawiac silnik, zeby wymienic simmeringi?

Co dalej odkrecic, zdjac...?

 

Pomozcie mi, prosze. :roll:

 

PS. Chyba, ze macie tez inny pomysl na to, co moze byc nie tak, ze zamiast zasysac powietrze, wypycha je?

 

Pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeee

Wymiana simmeringow powinna pomoc , choc moglo sie stac cos gorszego , mianowicie masz gdzies nieszczelnosc pomiedzy karterami i silnik zasysa powietrze np ze skrzyni biegow a;bo wprost z atmosfery , no ale to jest czarny scenariusz :D

wymien simmeringi i sprobuj czy moto chodzi , jak tak to ok a jak nie to bedzie my sie martwic dalej :)

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymienilem wszystkie simmeringi i dalej nie chce odpalic.

Polaczenie cylindra z karterami uszczelnilem Hermeticem (dalem nowa podkladke).

 

Mieszanke zasysa, iskra na swiecy jest, kondensator tez zmienilem, zmienilem tlok i pierscionki, kompresja jest dobra, ale ciagle to samo. :?

Zaplon jest ustawiony tak jak wczesniej, gdy jeszcze odpalal.

 

Pomozcie mi, co sie moglo stac?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystko (przerwa, zaplon) ustawilem tak, jak podaje instrukcja.

 

Ale motor nie chce nawet zapalic. W ogole silnik nawet nie "zalapuje".

Paliwo tez dochodzi, bo swieca po wyjeciu jest mokra.

 

A czy moglaby to byc wina dysz w gazniku? Jak myslicie?

Moze dysze za rozkalibrowane i zalewa swiece? Moze tak byc? :?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdzilem, ale to (niestety) nie to...

 

Silnik w ogole nie chce zapalic, a swieca po wyjeciu jest zalana.

 

Sluchajcie, jak to ma byc z ustawieniem tego zaplonu, bo juz nie wiem, czy ja zle ustawiam czy moze przyczyna lezy gdzies indziej.

W ktorym punkcie ma nastapic zaplon mieszanki? 2-3 mm przed GMP?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...