Richi21 Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 Witam! Od całkiem niedawna jestem posiadaczem Kawasaki KLR 650 z 94r.I tak sobie jezdzilem i było całkiem wspaniale wszystko chodzilo jak w zegarku natomiast zapomnialem o bardzo waznej rzeczy jaka jest sprawdzenie oleju w silniku.Najpierw zaczely sie problemy z odpalaniem gdy był zimny (gdy był cieply wszystko ok) sadziłem ze to jest wina ssania ze z linka cos nie tak i postanowilem odpalic na popych i poskutkowalo odpalil bez zarzutu. Jezdzilem do konca stanalem, zgasilem, wprowadzilem do garazu. Nastepnego dnia cos mnie skusilo sprawdzic olej i jak sie okazalo brakowalo go, a do stanu wlalem 1,2litra.I niestety odpalic juz nie chcial i nie wiem co moze byc przyczyna. Czy jest taka mozliwosc ze zatarl sie silnik?Jak sprawdzic czy silnik uległ awarii? Pomozcie bo nie wiem co mam robic z tym fantem!Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 29 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 29 Września 2011 sprawdź dokładnie kompresję Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richi21 Opublikowano 30 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2011 I jesli bedzie kompresja tzn ze silnik jest ok? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szoti Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 (edytowane) Nie wiadomo jak piszesz że odpaliłeś go na pych to dziwne ja mam klr 650 z 1993 roku i kompresje ma straszelną ;D Co do oleju na deklu pisze 2.6 litra wieć może sie nie przytarł ale nic nie wiadomo Edytowane 1 Października 2011 przez Szoti Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hesuss Opublikowano 1 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 (edytowane) Jak sam go odpaliłeś z pycha bez żadnej pomocy to przedmuchy musi mieć ładne ;) Nie da się samemu takiego dużego singla z pycha zapalić...przynajmniej mojego klr. Duże single, szczególnie z dużym przebiegiem olej lubią więc musisz się pilnować, wychodzi na to że w silniku miałeś jeszcze ponad litr oleju...po wymianie oleju z filtrem wchodzi 2,5 litra. Jak będziesz sprawdzał kompresje to zwróć uwagę na to że masz automatyczny dekompresator na wałku wydechowym, więc może ci wynik oszukany wyjsc. Edit: Widzę że kupiłeś go dopiero...robiłeś jakiś serwis po zakupie? Klr to fajny sprzęt jednak trzeba przy nim pogrzebać od czasu do czasu...taki jego urok. Ściągnij sobie serwisówkę, sprawdz luzy zaworowe (często lubią być za ciasne), łańcuszek napędzający balancery, często jest tak wyciągnięty że trze o karter,lubi się też zerwać, sprawdź też napinacz łańcuszka rozrządu. Edytowane 1 Października 2011 przez hesuss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Richi21 Opublikowano 1 Października 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Października 2011 Nie robilemm serwisu własnie i to był chyba błąd ;/ Odpalilem go sam co prawda ale z górki a samemu po prostej drodze nie dałbym rady bo próbowalem ;]Jutro bede miał przyżąd do mierzenia kompresji wiec napisze jakie cisnienie bylo ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 3 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2011 a rozrusznik kreci normalnie czy dziwnie szybciej badz wolniej niz przed zatarciem ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROSTO.pl Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) witam was,obecnie sytuacja dotyczy klr 650 89' rok.tego nie mozna nazwac nawet problemem z odpalaniem bo po prostu rozrusznik nie kreci.starter czy tez automat rozrusznika na poczatku strzelal,pozniej strzelal i piszczal a teraz to tylko pstryknie po mimo przytrzymania przycisku start.zima motocyk zostal rozebrany na czesci i rama poszal do malowania.w silniku wymieniono olej,filtr oleju ,sprzeglo kompletne oraz uszczelki pokryw bocznych jak i pokrywy zaworowej.tak wiec instalacja elektryczna zostala zalozona na swoje miejsce (pozostala jedna wtyczka niepodlaczona), od razu napisze ze akumulator jest nowy,sprzeglo prawidlowo zlozone.akumulator w motocyklu zostal wspraty poprzez przewody rozruchowe z akumulatora w aucie-nie przynioslo to wiekszej zmiany. pytanie nastepujace: przyczyna tej sytuacji moze byc starter/automat rozrusznika?byl moment ze rozrusznik chcial zakrecic walem,ale sytuacja ta miala miejsce przy sciagnietej pokrywie bocznej Edytowane 7 Maja 2012 przez PROSTO.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 Ta , wyglada na przekaźnik rozrusznika lub sprzęgiełko rozrusznika . Zewrzyj kluczemlub śrubokrętem styki przekaźnika rozrusznika i powiedz czy nagle nie zakręcił lepiej , szybciej Jezel ta cisza to szum kręcacego się sprzęgła rozrusznka to nie mam dobrych wiadomości , będzie drożej . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROSTO.pl Opublikowano 7 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2012 (edytowane) przekaznik ktory znajduje sie niemal ze obok startera czuc i slychac ze "pyka", na krotko tez go podlaczalem i jest sporo iskier,a rozrusznik nie kreci.to wlasnie jest bylo takie cos jakby rozrusznik krecil sie ale niezazebial,wsluchalem sie i wydaje mi sie ze to ten starter piszczal.sugerujesz ze co moglo pasc? Edytowane 7 Maja 2012 przez PROSTO.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Jeżeli rozrusznik się kręci a wał nie , to sprzęgieko rozrusznika padło . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROSTO.pl Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 wiesz moze sie myle ale ja tam nie widzialem zadnego sprzegielka.z jednej strony masz szczotkotrzyamcz z 4 szczotkami ,w srodku jest wirnik ktory jest zakonczony frezami i to wszystko.Wczesniej napisalem ze byl moment iz rozrusznik zakrecil walem w momencie gdy nie bylo pokrywy bocznej.teraz w ogole rozrusznik nie startuje Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 Wczesniej napisalem ze byl moment iz rozrusznik zakrecil walem w momencie gdy nie bylo pokrywy bocznej.teraz w ogole rozrusznik nie startuje :blink:No to sobie zepsułes moto :banghead:Jedź do mechanika,bedzie taniej , naprawde . Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROSTO.pl Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 (edytowane) no to mi poradziles,na dniach przyjdzie inny starter i sprawdze co sie dzieje.motor popsul sie stojac nie w ramie przez zime, czy po wymianie oleju i sprzegla?rozrzad nie byl ruszany ,nic nie jest przestawione wiec samo z siebie sie nie zepsulo.bede wlaczyl z tym Edytowane 8 Maja 2012 przez PROSTO.pl Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIKOWSKI Opublikowano 8 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2012 a kręci wałem jeśli wykręcisz świece ? Cytuj Nie sztuką jest się rozpędzić.Sztuką jest wyhamować! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.