chopper86 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Witam wszystkich mam pewne pytanie odnośnie silnika sportstera 1200 z lat 1991r sprzęt przywieziony ze stanów w h*j czasu stał,ale odpala i śmiga koleś mówi że sprzęt pracuje ładnie ale mam do gości 500km i nie mam jak tego sprawdzić na dodatek nie wiem za wiele o tym silniku,miałem nie dawno sportstera883 z 2003 i to był mega zajebisty sprzęt palił mało zbierał się ładnie i nic się nie sypał a pierdyknołem nim kope kilosów,musiałem sprzedać długa bajka.ale teraz próbuje wrócić na HD i przez to te pytanie o silnik 1200.za wszelki podpowiedzi z góry dzięki i do zobaczenia na trasie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość łysy31 Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Sportster z 2003 to inna bajka niż sportster z rocznika 1991, tak jak z roku 2006/2011 ja bym wolał jechać i sie przejechać czy mi pasuje. Masz łatwiej bo już jakieś doświadczenie masz, moto może różnie pracować zależy co tam zmienił. Mój na przykład ma zmienione między innymi wałki i jak sie zagrzeje i pracuje na 9oo obrotów to mowę odbiera a jest na wtrysku i chipie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 25 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Ja 883 miałem na całym zestawie screma kominy,cewka,kable,świece,gaźnik,filtr i popychacze zaworowe szedł jak głupi zegar przekręciłem podejrzewam że jakieś 130mil szedł:)ale ten jest z 1991 czyli lekko starawy.najlepiej było by się przejechać ale koleś jest z pod krakowa a ja mieszkam pod olsztynem:)cały kraj fuck Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 25 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2011 Przy takim starym roczniku lepiej dobrze obadać sprzęt. Niby części tanie a silniki trwałe w HD ale jednak lata robią swoje. Sam mam dużego EVO z 88 roku, teraz już koło 100k mil ma nastukane, kupiłem 4 lata temu z ok.76k mil. Nigdy nie zawiódł, prawie zawsze pali gdy chcę jechać. Ale wku**ia dzwonienie elementów, nadmierna trzęsawka i w ogóle masa różnych pierdół które uprzykrzają życie, pomimo tego że Harry jeździ, skręca i hamuje. Jest to Electra więc sporo drobiazgów które lubią dzwonić, brzęczeć i irytować. A jak szukam który gnojek mnie tak denerwuje to nagle cisza... :icon_evil: W Sporcie nie będzie tak źle bo jest minimalistyczny. Warto osłuchać silnik, szczególnie głowice. Obczaić czy nie puszcza dymu gdy dostanie ognia i jest mocno nagrzany. Zbadać sprzęgło i osłuchać skrzynię biegów podczas jazdy. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 27 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Września 2011 no zrobię sobie wycieczkie w czwartek lub piątek i obadam maszynkie,trzeba przy nim trochę posiedzieć,nie ma zegara,kierunków,puchy od filtra i stał kupe czasu ale odpala i śmiga podobno się trochę poci kapie od sprzęgła ale to i muj 883 z 2003 się tam pocił po długiej trasie.Rozmawiałem z kumplem dziś z serwisu HD też mówił ze to twarde gady są te sporciaki ale postaram się go dobrze oblukać i zdać relacje jak zakupie to i fotki wrzucę no i tej puchy będę wtedy szukał,zegara jakiegoś no i pomoc z podłączeniem tego żeby jeszcze działał.ech widzę ze z HD jest jak z Tattoo jak miało się jednego to zawsze już czegoś brak jeśli się go nie ma.Sporciak mimo ze był mały to był fajny zadziora mam nadzieje że i ten kolejny będzie git:) właśnie wracam nic z tego sprzęt totalna ruina kopcił jak smok,a klekotał jak ja pie**ole no to zrobiłem sobie wycieczkie na 500 km nosz h*j i dalej będę latał moją Kawą może kiedyś uda się wskoczyć na znów na HD Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 To niedobrze, a w połowie posta już miałem pomysł że posiadam puchę filtra od dużego Evo, okrągłą, która leży i zbiera kurz. Jak dymił to niedobrze,zamiast latać to byś grzebał w nim do wiosny. Mój prosiak tez dymił jak go kupiłem, ale wybrałem świadomie bo chciałem pogrzebać. Obyło się na wymianie pierścieni, uszczelniaczy zaworowych i dotarciu zaworów. Dwa sezonu już tak lata i jest OK. Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 28 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 napisałeś"właśnie wracam nic z tego sprzęt totalna ruina kopcił jak smok,a klekotał jak ja pie**ole no to zrobiłem sobie wycieczkie na 500 km nosz h*j i dalej będę latał moją Kawą może kiedyś uda się wskoczyć na znów na HD" Z tego tekstu wynika, że chciałeś kupić prawie nówkę za psie pieniądze?Ani słowa o cenie tego rzekomego wraka.Silnik stosunkowo prosty w konstrukcji nie stwarzający żadnych problemów remontowych.Dostęp do części bezproblemowy.Ten model motocykla jest bardzo miłą podstawą do wszelkiego rodzaju przeróbek.Możesz zaspokoić naszą ciekawość i podać cenę tego wraka? Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
chopper86 Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Cena była 12500zeta z kwitami USA sprzęt troszkie nie kompletny,brakło przy nim posiedzieć i wsadzić kasiurki żeby to latało,ceny części do HD są takie se,na szczęście to tak jak w spomiałeś prost konstrukcja,ale każdy szuka czegoś żeby na dzindoberek nie robić mu kapitalnego remontu:/np.za mojego ex 883 zabuliłem 10500zeta był po małej glebie szybko go z reaktywowałem i śmignołem nim 8200mil ta maszyna latała tam gdzie mnie oczy niosły przez to na HD nie dam złego słowa powiedzieć.Nie stety tamten sprzęt miał już dość.stał 5lat więc pewnie przez to kopcił jak smok bo wszystkie gumy na uszczelniaczach szlak trafił.ale wiesz ja już na jego kupno prawie zabiłem stan konta więc na remont było by cienko;/na razie muszę sprzedać swoją Japonkie i wtedy chyba będę myślał o Buellu a kaskie odłożoną będę dalej kisił Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.