PrzemekB Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Witam.Znajomy kupił w/w moto i dał się pobujać. Już po pierwszych metrach coś mi nie grało ale, że nie jeżdżę na co dzień armaturą to pomyślałem "te typy tak mają" :icon_razz:Suza ma problem z jazdą na wprost i lekko ciągnie w prawo. Rzuciłem okiem na przednie koło i okazało się, że nie jest ono centralnie umiejscowione. Pytanie do znawców tematu wygląda następująco: Co skopał poprzedni właściciel, tudzież handlarz : Czy koło jest źle zamocowane (nie oryginalne tuleje) czy też powiedzmy koło jest źle zaplecione/ wycentrowane. A może coś zupełnie innego. Lagi wyglądają na proste, koło nie bije na boki ani w pionie, jest tylko jakby przesunięte w poziomie o około 8mm co widać na zdjęciach. Doradźcie co zrobić bo szkoda mi chłopa jak wejdzie w pierwszy zakręt i już z niego nie wyjedzie... WIDOK OGÓLNYLEWA STRONAPRAWA STRONALEWE MOCOWANIEPRAWE MOCOWANIE Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Nie sadze zeby mozna bylo zamocowac inaczej kolo z powodu tarczy i zacisku hamulca.Natomiast przyczyna moze lezec gdzie indziej.Na moje oko to ani przednia opona, ani zacisk z klockami nie wygladaja za ciekawie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
16valve Opublikowano 17 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2011 Wygląda na kombinację starszego intrudera 750 w wersji USA, tam zacisk jest po lewej stronie , może golenie były kombinowane z tych wersji i zacisk przesuwa koło w osi... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Natomiast przyczyna moze lezec gdzie indziej.Na moje oko to ani przednia opona, ani zacisk z klockami nie wygladaja za ciekawie. Co może być przyczyną?Motocykl jak się dowiedziałem jest sprowadzony i pochodzi od handlarza. Ogólnie nie wygląda za ciekawie, bałbym się na tym jechać gdziekolwiek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qurim Opublikowano 19 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 19 Września 2011 (edytowane) Mnie też to wygląda na jakąś rzeźbę z różnych części. Ktoś mało kumaty to składał, byle miało 2 koła i stało o własnych siłach. Obręcz na szprychach można trochę przeciągnąć na którąś stronę ale to co widać na fotach to niezła kupa, zbyt dużo żeby same szprychy dały radę. Obejrzyj koło i zwróć uwagę czy kołnierze piasty są mniej-więcej w osi z obręczą. Edytowane 19 Września 2011 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PrzemekB Opublikowano 28 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2011 Motocykl oddany do handlarza, z wyszczególnieniem wszystkich usterek (dał półroczną gwarancję przy sprzedaży). Zobaczymy czy wszystko zostanie naprawione jak należy. Podejście handlarza przy odbiorze motocykla było typowe - robił z siebie idiotę ( to błotnik jest źle osadzony itp....) Nawet próbował przekonać, że odwrotnie założona przednia opona "to tak ma być" Na razie nie podam na forum nazwy sklepu. Mam nadzieję, że się postara i nie będę musiał wystawić mu opinii w osobnym temacie Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.