maylo YZF 426 Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Witam, mam taki pewien problem ;/ostatnio wymienilem przepustnice i teraz ciezko pali. jak pchne to zapali ale ciezko a z kopki to ni ch*ja ;/Co moze byc tego przyczyna ? Zawory? pomozcie :)Motor to Yamaha YZF 426 z 2002 roku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Wymieniles przepustnice na identyczna ??? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Dobrze wsadziłeś płytkę na przepustnicy ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 a regulacja byla Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maylo YZF 426 Opublikowano 15 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Robił to sprawdzony mechanik wiec powinno byc dobrze wszystko zrobione. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Robił to sprawdzony mechanik wiec powinno byc dobrze wszystko zrobione. No to jednak ten sprawdzony mechanik cos skiepścił skoro nie odpala po wymianie ... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 15 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2011 Robił to sprawdzony mechanik wiec powinno byc dobrze wszystko zrobione. W takim przypadku niech on sprawdzi odpalanie z kopki Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maylo YZF 426 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Bylem u mechanika i z kopki nie chce palic ale na pycha jakos odpalilismy to przepustnica dobrze chodzila. Wczoraj sprawdzalem swiece i jak ja wyciagnelem to byla mokra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Ja bym jeszcze raz wyregulował gaźnik. Zawory jak były dobrze wyregulowane to zostaw. Zresztą jak zawory by miały za duży luz to by tłukły, a jak za mały to gasłby po nagrzaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Nie koniecznie, miałem przypadek że zawór był podparty i moto chodziło wkręcało się na obroty i schodziło, tylko właśnie paliło na kopke, z pychu bardzo dobrze. Ja bym jednak sprawdził luzy na zaworach. to jest 25 min roboty, no i upewnij się że przesłona przepustnicy jest dziurką w dół Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maylo YZF 426 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Wlasnie moto po nagrzaniu jeszcze ciezej pali. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jeżeli świeca po wykręceniu jest mokra to znaczy że go zalewa i nie będzie palił, musisz wyregulować gaźnik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość szpuladrutu Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 (edytowane) No to to niekoniecznie. Jak nie może zapalić to normalne że świeca mokra. Chyba że by całkiem benzyny nie dostawał. Jak by iskry nie było to też świeca by była mokra. Choć jeżeli przed zmianą przepustnicy normalnie palił to bardzo możliwe że potrzebuje regulacji. Tak na moje proste rozumowanie- stara przepustnica większe luzy - więcej powietrza w mieszance, nowa przepustnica - brak luzów - mało powietrza (zła regulacja) - brak możliwości odpalenia z kopniaka Jeśli po nagrzaniu ciężej pali to by się nawet zgadzało Edytowane 18 Września 2011 przez szpuladrutu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 18 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Zarowno sprawdzenie luzow jak regulacja gaznika to godzinka roboty, zamiast tu pisac szczelinomierz w reke i bedzie wiecej wiadomo co jest nie tak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maylo YZF 426 Opublikowano 18 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Września 2011 Jutro bede gadac z mechanikiem i dam znac co i jak :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.