grzesiek194 Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 Witam. Posiadam DR 350 i mam problem jak w temacie, po odpaleniu zimnego bardzo kopci na niebiesko jak się rozgrzeje to tylko na czarno ale to dopiero na odcięciu czyli to mogę mu wybaczyć. A to co teraz pojawiło się po tym jak trochę się wspinałem na strome ściany i kilkakrotnie leżał i po tym zaczęło to sie dziać myślałem że może olej się dostał do wydechu ale jeździłem już dwa razy i dalej to samo dodam że olej z miarki ubywa i to dość szybko. Jak myślicie, pierścień? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Diabeł Piszczałka Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 (edytowane) że pierścienie to prawie pewne masz tutaj temat z naszego forum o dr125 http://forum.motocyklistow.pl/index.php?/topic/132147-bierze-olej/ Edytowane 13 Września 2011 przez Diabel_Piszczalka Cytuj Dlaczego na świecie żył i czego chciał, dokąd dążył, komu służył - sam nie wiedział. Służył stepom, wichrom, wojnie, miłości i własnej fantazji. Primum non nocere. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 13 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2011 a nie ma w filtrze powietrza oleju? jak nie teaci mocy i oleju dużo nie znika to jeździj i szykuj kase na remont Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Raczej prowadnice i uszczelniacze jak dymi na zimnym.Qpa dobrze radzi. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bubuss Opublikowano 14 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 remont jak nic pierscienie i prowadnice i uszczelniacze do roboty ja bym juz teraz zajezdzil do konca i w zime zrobil silnik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzesiek194 Opublikowano 14 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Września 2011 Też tak obstawiałem właśnie, że uszczelniacze i cała reszta będzie do roboty tylko szkoda mi kasy inwestować bo chce się przerzucić na 250 2T ale w takim stanie za dużo nie nabiorę za niego nie? Ile byście wycenili ten sprzęt mój rok 90'? A co do tłoka to co radzicie wiem że Wossner no ale trochę mi szkoda kasy jak wspomniałem i trzeba coś taniej znaleźć, macie coś? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.