Gość Anonymous Opublikowano 14 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 14 Grudnia 2002 Hej! Marzy mi się kupno Drag stara 650, ale nie wiem czy nie jest dla mnie zbyt trudny. Jestem właściwie zielony (prawko od wakacji).Czytałem też trochę nt. Virago 535, który jest ponoć polecany dla początkujących. Co Wy na to?Czy jest duża różnica w prowadzeniu?Czy jest w ogóle sens pakować paręnaście paczek w moto dla początkującego? Kalthor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BORSUKLES Opublikowano 15 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2002 Jest sens pakowania parenaście paczek na zakup słabszego motocykla.............ciekawy jestem jabyś se poradził na Yamaszce, jak dotąd w ogóle nie jeździłes......... Jak zwykle polecam tanią MZ na której sie doskonale nauczysz jeździc, potem sprzedasz niewiele taniej za ile kupiles i kupisz sobie coś większego........ POZDRAWIAM Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vx800 Opublikowano 15 Grudnia 2002 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2002 Moja koleżanka zaczęła karierę od Virago 535, nie miała problemów. Jest to spokojny sprzęcik, nisko siedzenie - jest malutki, łatwy do opanowania ... no, chyba że ma oryginalną kierownicę od taczki :D Ale DragStar też nie jest smokiem.BORSUK ma trochę racji. Jeżdżąc MZ można wybadać, czego się szuka. Skąd wiesz, że ma być custom, skoro nie jeździsz? Poza tym każda gleba jest "tania", a każdemu się gleby zdarzają ... zwłaszcza na początku. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...