Skocz do zawartości

Yamaha Virago 535 a Drag star 650

Gość Anonymous
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Anonymous

Hej!

Marzy mi się kupno Drag stara 650, ale nie wiem czy nie jest dla mnie zbyt trudny. Jestem właściwie zielony (prawko od wakacji).

Czytałem też trochę nt. Virago 535, który jest ponoć polecany dla początkujących. Co Wy na to?

Czy jest duża różnica w prowadzeniu?

Czy jest w ogóle sens pakować paręnaście paczek w moto dla początkującego?

Kalthor

Jest sens pakowania parenaście paczek na zakup słabszego motocykla.............ciekawy jestem jabyś se poradził na Yamaszce, jak dotąd w ogóle nie jeździłes.........

Jak zwykle polecam tanią MZ na której sie doskonale nauczysz jeździc, potem sprzedasz niewiele taniej za ile kupiles i kupisz sobie coś większego........

POZDRAWIAM

Moja koleżanka zaczęła karierę od Virago 535, nie miała problemów. Jest to spokojny sprzęcik, nisko siedzenie - jest malutki, łatwy do opanowania ... no, chyba że ma oryginalną kierownicę od taczki :D

Ale DragStar też nie jest smokiem.

BORSUK ma trochę racji. Jeżdżąc MZ można wybadać, czego się szuka. Skąd wiesz, że ma być custom, skoro nie jeździsz? Poza tym każda gleba jest "tania", a każdemu się gleby zdarzają ... zwłaszcza na początku. :D

BORSKULES jak zawsze stara szkola jazdy jest najlepsza. Ale skoro chkopak ma kase niech Kupi Virago ja narazie sam tym jezdze i jest bajka maszyna dla poczatkujacych jak i juz troszeczke bardziej wprawionych niski srodek ciezkosci dobre heble motocykl wybacza wiele bledow kierowcy i nie ma tych "przygod" jak to z MZ'kami.

Poczytaj sobie o niej na www.dorszes.prv.pl :D A co do dragstara 650 zbieraj kase na jego zakup jako drugi motocykl.

Pozdrawiam

Dorsześ dobrze gada. Zacznij od Virago. Fakt, że gleby mogą być kosztowne :cry: , ale przy zawieszeniu MZ możesz mieć ich więcej. Oprócz tego przy MZ zapznasz się bliżej z techniką motocyklową (dla niektórych zaleta).

pzdr

Gość Anonymous