GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 No dobra, dobra każdy ma jakieś tam swoje przekonania. A ja mam tylko pytanie czy rzeczywiście 2 suwowe silniki przy pojemności 125 cc są dużo "silniejsze" od 4 suwów, i czy nie warto kupić nowego motocykla ( w tym przypadku np zippa) i mieć gwarancje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A chcesz tym zippem jeździć przeż całe swoje życie, czy tylko do 18? Dwusuwy są mocniejsze, ale uwierz, nie będziesz miał z tego zysku, a możesz mieć tylko straty. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 No cóż planuje 125-tka jeździć póki nie będę mógł się przesiąść na coś mocniejszego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 (edytowane) Dwusuwy są silniejsze od czterosuwów nawet parokrotnie.. A zakup moto, które ma gwarancję może i o niczym nie świadczyć, bo w końcu kiedyś sie ta gwarancja skończy.. Wszystko zależy od losu jaki egzemplarz trafisz. Co do tej ukochanej NSR, to powiem, że trochę to małe i mało poręczne jest, bynajmniej takie jest moje odczucie po przejażdżce tą oto hondą. Edit: Krempy, o jakich stratach mowa? Edytowane 10 Września 2011 przez pypek9 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Skąd masz te informacje? Bo na pewno nie z osobistych doświadczeń. Z własnych doświadczeń. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 5km/h ? CBR - V-Max 110, NSR - 160km/h. Jazda "normalna" CBR - 90km/h NSR - 100-130km/h. Legalność? W PL A1 - 11kw, NSR zdławiona na wydechu, dyszach to V-Max jakieś 130-140. Taaaaa, licznikowe :icon_mrgreen: Dobra zwracam honor, NSR jest szybsza od CBR o 15 km/h biorac jednak pod uwage jest o 3 KM slabsza, Yamaha 125 R rozwija w 4T ta sama predkosc jak NSR wiec o co chodzi ? No dobra, dobra każdy ma jakieś tam swoje przekonania. A ja mam tylko pytanie czy rzeczywiście 2 suwowe silniki przy pojemności 125 cc są dużo "silniejsze" od 4 suwów, i czy nie warto kupić nowego motocykla ( w tym przypadku np zippa) i mieć gwarancje. Sa mocniejsze bo sa oddlawione i osiagaja moc dwa razy wieksza, ( w tym przypadku ) :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Z własnych doświadczeń.Dobra. To następnym razem jak dostaniesz w swoje łapy CBR 125 to przy badaniu maksymalnej predkości wrzuć 5tkę. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Hmm, wydaję mi się że chyba spróbuje upolować jakąś fajną NSR-ke. Dużo dobrych opinii i mi też się podoba. Ale jeszcze się wypowiadać jak ktoś ma coś do powiedzenia :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Taaaaa, licznikowe :icon_mrgreen: Dobra zwracam honor, NSR jest szybsza od CBR o 15 km/h biorac jednak pod uwage jest o 3 KM slabsza, Yamaha 125 R rozwija w 4T ta sama predkosc jak NSR wiec o co chodzi ? Sa mocniejsze bo sa oddlawione i osiagaja moc dwa razy wieksza, ( w tym przypadku ) :crossy:Nie mają dwukrotnie większej mocy 27.8 hp @ 10000 rpm brakuje 2.2KM do pełnej dwukrotności Straty?Nie wszystko to co napiszę jest wprowadzone, ale będzie na pewnoDwusuwy nie spełniają norm Euro ileśtam - niedługo nie będą przechodzić przeglądu ze wzgledu na zły skład mieszanki spalinStraty na paliwie. Bo motocykl mając tyle samo koni w dwusuwie i czterosuwie można porównać, że w czterosuwie spalanie jest mniejsze. Niektórzy drążący temat diagności mogą nie przepuścić motocykla, który ma więcej mocy niż wpisane jest w dowodzie Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A te przepisy o nieprzepuszczaniu dwusuwów to jakieś konkretniejsze newsy czy tylko takie gdybanie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Niektórzy drążący temat diagności mogą nie przepuścić motocykla, który ma więcej mocy niż wpisane jest w dowodzie widziałeś stację diagnostyczną z hamownią ? w dowodzie od exc250 2t miałem wpisaną moc 7kW :banghead: do autora:chcesz mieć frajdę szukaj 2Tna codzienne dojazdy 4T od siebie dodam że nadwyżka mocy pod kontrolą to twoje bezpieczeństwo Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GLIN4 Opublikowano 10 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 A właśnie i jeszcze jedno, chyba najlepiej moto kupować zimą. W sensie że najtaniej, bo w tym roku i tak nie pojeżdżę bo a1 robię w kwietniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 w dowodzie od exc250 2t miałem wpisaną moc 7kW :banghead: od siebie dodam że nadwyżka mocy pod kontrolą to twoje bezpieczeństwo Bo z taka moca KTM opuszcza fabryke, przynajmniej te ktore maja homologacje. Co do tej nadwyzki i bezpieczenstwa, to tylo 1 % przypadkow. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejb4 Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 Pozwolę sobie coś napisać. Nigdy nie wziąłbym NSR i jej podobnych :icon_rolleyes: Jest to w 2t, chodzi jak moja kosiarka do trawy, pali dużo... Za to byłem w posiadaniu VARADERO XL125V :wub: Do dzisiejszego dnia, żałuję, że musiałem sprzedać... Piekny motocykl, duży, komfortowy 4t. Spalanie na poziomie 3.5 litra/100km bez względu na to gdzie i jak jeździłem. Duży 17 litrowy bak = rzadkie tankowanie, moto turystyczne. Na trasie prędkość przelotowa 90-100km/h, moto płynie po drodze. Wygodne i bezawaryjne - przez 2 lata nie wymieniłem nic oprócz oleju, łańcucha i zębatek. Jest duże jak na 125, do tego silnik V2 - może 5 osób na 100 wiedziało o co chodzi, reszta uważała iż jestem dawcą i jeżdżę na co najmniej 600cm3 :icon_mrgreen: Przez 2 lata użytkowania zrobiłem ponad 15 tys. km i sprzedałem kilkaset złotych drożej niż kupiłem. W porównaniu z NSR - Varadero przegrywa pod względem osiągów, ale nie o prędkość tylko chodzi...We wszystkich innych aspektach Viaderko gniecie inne 125(spalanie, bezawaryjność, komfort, wygląd). Miałem te same problemy i wątpliwości przed robieniem A1, jednak wybrałem Viadro, nie żałuje i wszystkim polecam :icon_razz: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Krempy Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 widziałeś stację diagnostyczną z hamownią ? w dowodzie od exc250 2t miałem wpisaną moc 7kW :banghead: do autora:chcesz mieć frajdę szukaj 2Tna codzienne dojazdy 4T od siebie dodam że nadwyżka mocy pod kontrolą to twoje bezpieczeństwo Tak, widziałem. Jest u nas w "mieście". Pozwolę sobie coś napisać. Nigdy nie wziąłbym NSR i jej podobnych :icon_rolleyes: Jest to w 2t, chodzi jak moja kosiarka do trawy, pali dużo... Kosiary są czterosuwowe. Cytuj Naciskam starter... Jeszcze kominiarka, rękawice, kask. Ruszam, opada zmęczenie i złość.Zostawiam za sobą świat pełen zawiści, krzywd, raniących niedomówień...Bo Moja ulubiona pozycja? To pozycja za kierownicą motocykla... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.