Casual87 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam wszystkich:)Posiadam Husqvarne 125 sms 2010r Po wymianie tloka na Vertex zmieniam Olej z Castrola racing na Motul 800...Jak wiecie huska ma osobny zbiornik dozujący olej w ktorego lany byl zawsze olej 50:1(castrol) A na Motul 800 jest napisane zeby dozowac go 30:1 Czy ten olej teraz moge lac bezposrednio do zbiornika dozujacego czy trzeba robic zamemu mieszanke????Co wogule myslicie o tym oleju ktoś moze juz go sprawdzil..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ogólnie Motul 800 jest tylko i wyłącznie do robienia mieszanki samemu. Z tego co wiem to mieszankę z niego robi się 1:50. Kiedyś czytałem jakiś artykuł tego typa z Motor-techu, to pisał, że Motul 800 i IPONE Samurai można nawet mieszać w stosunku 1:70 :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) trzeba lać taki olej jaki ma być i producent zaleca pamiętajmy , że z dozownika często smarowane są również inne rzeczy a nie tylko cylinder Edytowane 9 Września 2011 przez thomyk Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Ogólnie Motul 800 jest tylko i wyłącznie do robienia mieszanki samemu. Z tego co wiem to mieszankę z niego robi się 1:50. Kiedyś czytałem jakiś artykuł tego typa z Motor-techu, to pisał, że Motul 800 i IPONE Samurai można nawet mieszać w stosunku 1:70 :] Z tego wychodzi , że za przeproszeniem g*wno wiesz, jakie 1:50 jak na opakowaniu masz podany stosunek 1:30. Co do tego 1:70 to do póki nie pokażesz źródła skąd masz to info to będę twierdzić , że próbujesz na siłę klepać byle co popadnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
murgal Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Kup sobie Motula 710 i spokojnie lej do dozownika. Cytuj KUPIE MOTOCYKL BEZ PRAWA DO REJESTRACJI ROCZNIK 2006< , KONTAKT PW! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casual87 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Witam Wszystkich:)Juz zakupilem 5 litrow Motul 800 w bardzo dobrej cenie i bede go mial na okrągło wiec wnioskuje z waszych wypowiedzi ze....Tak jak producent piszę to przecież jasne ze jak jest wyraznie napisane 30:1 to nie np. 70:1 hehehe.Mysle ze dozownik sie juz nie bedzie nadawal i go wyjmę robiac samemu mieszanke co bedzie pewnym ze gdy by dozownik sie zaciol to nie zatre tloka... Wyrzucam dozownik bedzie wiecej miejsca na co kolwiek:D Tylko bedzie trzeba prawdopodobnie oszukać jakoś czujnik poziomu i co zrobić z doplywem przy gazniku tak poprostu zatkać czy zostawić otwarty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Dopływ musisz zaślepić, w innym przypadku będzie łapał tamtędy lewe powietrze. Co do czujnika jęsli jest tylko od kontrolki to bym go zostawil w spokoju Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Casual87 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 No wlasnie zobacz co teraz przeczytalem ale troche tego nie rozumien jesli jest 8 czujnikow w tym gazniku to mamy problem .... (Jednak to, co najlepsze w SM 125 to silnik. Jest to pierwsza jednostka 2T spełniająca normy Euro3, i to na gaźniku! Brawo. Włosi wpakowali w tą maszynkę sporo nowoczesnych gadżetów. Dla przykładu ECS (Electronic Carburation System) spowoduje, że możemy zapomnieć o ręcznym dozowaniu oleju. ECS jest tutaj także odpowiedzialny za karmienie małego singla, a sam system zasilania pobiera dane aż z 8 niezależnych czujników. Tyle elektroniki jeszcze nikt nie widział w 125-ce...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kacpers Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 (edytowane) Proszę :) http://www.paramotor.com.pl/tulejowanie-cylindrow-waly-korbowe/ Sam był lał więcej oleju, ale jako ciekawostkę to napisałem :) Edytowane 9 Września 2011 przez kacpers Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Patryk_mx Opublikowano 10 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 10 Września 2011 Tylko, z tego co przeczytałem i zrozumiałem, pan Woryna w tym artykule odnosi się do silników PPG i tylko jako ciekawostka dodaje jakieś skąpe info na temat moto i kartingu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.