Poczwara13 Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 Witam wszystkich od razu dziękuje za zainteresowanie się moim problemem a jest on następujący; posiadam Simsona S53 od około dwóch dni zaczął się dławić ja mu gaz a on ma problem z wejściem na obroty wielki jeden koszmar.... Sprawdziłem cewkę, kabel wysokiego napięcia, świece, jest iskra zaznaczam że jest to elektronik:) Wyczyściłem gaźnik i dalej jest problem, dziś pod wieczór zauważyłem problem gdy przykładam śrubokręt do cylindra, gaźnika pojawia się przeskok iskry, raczej jest to efekt nie chciany prawda?? Problemem może być jakieś zwarcie, czy to co piszę ma jakiś sens?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 8 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2011 hmm dziwna sprawa . . . może gdzieś masz przebicie na mase ale kiedy ci to przeskakuje jak włączysz zapłon bez uruchomionego ?? :banghead: Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poczwara13 Opublikowano 9 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Przeskakuje na uruchomionym.... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pypek9 Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 Przeskakująca iskra jest efektem pola elektrostatycznego, a raczej tak mi się wydaje.. Dławienie sie silnika może się dziać przez zapchany gaźnik, złe wyprzedzenie zapłonu czy nawet złą kompresję, co powinieneś sprawdzić w pierwszej kolejności.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thomyk Opublikowano 9 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 9 Września 2011 wymień świece i potem wyczyść gaznik a na końcu wez sie za zapłon Cytuj PONY 50 -> WSK 125 -> MZ ETZ 250 -> AWO Sport -> LS 650 ... cdn www.elektrotec.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marcinelli Opublikowano 11 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2011 (edytowane) Zacznij od przeczyszczenia i wyregulowania gaźnika...sprawdź czy ma dobrą mieszankę paliwowo-powietrznąja tak miałem, co prawda nie w simsonie ale też w 2t.Na luzie silnik pięknie działał itd, ale przy próbie dodania gazu dławił się i/lub gasł. Okazało się że brakuje części od gaźnika odpowiadającej za pobieranie odpowiedniej ilości powietrza. Edytowane 11 Września 2011 przez marcinelli Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Poczwara13 Opublikowano 12 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 12 Września 2011 Okazało się że jest do wymiany moduł zapłonowy i gaźnik:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sante Opublikowano 14 Października 2011 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2011 A sprawdzałeś kondensator? Jeśli to usterka zapłonu to nie opłaca się go wymieniać, wystarczy naprawić. Moduł w Simsonie jest naprawdę prosto zbudowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.