theodor. Opublikowano 21 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2011 opona z zaniżonym cisnieniem szybciej się nagrzewa. Zwiększone opory tarcia to powodują. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Jeżdżę na Dunlop D207E. Po 10 tyś.km. tył zszedł o 1mm a przód o 0,5mm - oryginalnie mają 4mm bieżnika. Zawsze pilnowałem fabrycznego ciśnienia. Problem mam taki że są już wyząbkowane, lekko ale wyraźnie. Czy wyząbkowany bieżnik kwalifikuje oponę do wymiany?Podejrzewam że tak ale chciałbym usłyszeć wasze zdanie i jakie macie doświadczenia w tym temacie? Szkoda oponek bo guma jeszcze miękka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theodor. Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Generalnie ta, ale zależy od stopnia wyząbkowania. Inna sprawa że należałoby usunąć przyczynę nieprawidłowego zużycia opon. Cytuj http://ducatisti.pl/ PORTAL POŚWIĘCONY MARCE DUCATIhttp://motomaniax.pl/ jedyny 100% serwis ducati w warszawie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 (edytowane) Poprzednią oponę (przednią) też mi wyząbkowało, więc rozebrałem zawieszenie, wyczyściłem ze szlamu, złożyłem wg serwisówki jak należy na nowych uszczelniaczach i zalałem prawidłową ilość oleju 10 (średni motul). Łożyska w kołach i w główce ramy nowe. Podobno ząbkowanie występuje nawet gdy wszystko jest ok z technicznego punktu widzenia,a powodem jest obciążenie opony tylko w jedną stronę tzn. w przypadku przodu moto hamowaniem. W autach zaleca się przekładanie kół z osi napędzanej na nienapędzaną, żeby opony zużywały się równomiernie no i dla zmniejszenia zjawiska ząbkowania. Tylko czy takie zjawisko może wystąpić po 10tyś.km. Dodam że hamuję dość mocno przodem ale nie agresywnie i zaczynam słyszeć charakterystyczne hmm szumienie z okolic koła. Edytowane 27 Listopada 2011 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 27 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2011 Obawiam się że jednak wyząbkowanie u Ciebie będzie winą luzów w zawieszeniu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 (edytowane) Czy masz na myśli tuleje ślizgowe w lagach?W sumie przy dochamowaniu słychać jakieś prztykanie ale sprawdzając rękoma nic nie wyczuwam. Edytowane 28 Listopada 2011 przez Satrian Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toowdie Opublikowano 28 Listopada 2011 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2011 Dokładnie - sprawdź czy te stuki nie pochodzą z tarcz i zacisków, po czym jeśli jesteś pewny łożysk główki ramy to masz winowajcę ząbkowania Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dr.Artur Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 pstryka przy hamowaniu ? jesli tak dokrec glowke ramy ale nie mocno Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Satrian Opublikowano 1 Grudnia 2011 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2011 Łożysko główki ramy nówka sztuka, jeśli dokręcę trochę mocniej niż jest teraz to zaczniebyć wyczuwalny opór. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.