Engels Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Witam, ze sto lat tu nie pisałem ;) Ale jakoś mamy marne lato tego roku to i mniej się jeździ ;) Dobra, ale do rzeczy... Są jeszcze pewnie co poniektórzy którzy mnie kojarzą :D Mam Telefon SonyEricsson XPeria X1, który szczerze NIE polecam (oprócz tego że się psuje to jeszcze wolny jest...), a który mi się na gwarancji zepsuł dwa razy i teraz po serwisie się okazało że naprawiono jedno, a zepsuto mi drugą rzecz :facepalm: I teraz dwa pytania:1.) Czy nie przysługuje mi zwrot kasy, albo wymiana na nowy sprzęt po/przy trzeciej naprawie ?! Nie ma czegoś takiego w umowie gwarancyjnej, ale nie wiem właśnie czy nie ma czegoś takiego niejako "z urzędu" ?2.)Co zrobić gdy czas naprawy przekracza czas podany w gwarancji ?! Ponieważ obie naprawy trwały MIESIĄC, a w umowie mam wpisane jak wół 14 dni! Z góry dzięki za pomoc. Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 1.) Czy nie przysługuje mi zwrot kasy, albo wymiana na nowy sprzęt po/przy trzeciej naprawie ?! Nie ma czegoś takiego w umowie gwarancyjnej, ale nie wiem właśnie czy nie ma czegoś takiego niejako "z urzędu" ?2.)Co zrobić gdy czas naprawy przekracza czas podany w gwarancji ?! Ponieważ obie naprawy trwały MIESIĄC, a w umowie mam wpisane jak wół 14 dni! Ja Ci powiem jak było moim przykładzie: jeżeli telefon był już naprawiany 3 razy o przy 4 możesz wymagać nowego sprzętu (zwrot kasy polega na tym, że dają Ci nowy telefon w podobnej cenie). Jeżeli nie ma tego zapisanego w gwarancji to trzeba ubiegać się o nowy telefon/zwrot na drodze sądowej.Co do tego czasu to niestety jest bardzo ciężko cokolwiek zrobić, bo tam jest napisane ,,czas naprawy" a kiedy sam się ubiegałem o telefon to powiedzieli, że naprawiali 10 dni ale przesyłka długo szła... (niestety na to nic nie poradzimy). Gdy ja otrzymałem telefon po ,,naprawie serwisowej" to miałem urwany klawisz i syfy za szkiełkiem aparatu ale zobaczyłem to dopiero w domu... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORD VADER Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 14dni to ustawowy czas na rozpatrzenie gwarancji (uznajemy/nieuznajemy). Po rozpatrzeniu jest 14 lub 30 dni na remont/wymianę . Ilośc remontów - nie wiem , ale w pralce Amica zakupionej w 2000r miałem 6 rubryk na stemple serwisanta i klauzulę ze jak sie skończą - to wymiana na nową. Pralka oczywiście zje*ała sie rzeczone pełne 6 razy , przy czym 6 raz tuż po gwarancji. Cytuj Kochany pamiętniczku , właśnie spadł śnieg . I dlatego postanowiłem sobie kupić nowy motocykl :D Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lisek508 Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Mam X1 z systemem genezis 1.6 nic nie tnie softy można zmieniać ile popadnie jak dla mnie fajny telefon. Trafiłeś na jakiś mega feler :P Cytuj Motorynka -> Komar jajcun ->WSK 125 x3 -> ETZ 150 -> ETZ 250 -> GS500 -> FZR600/SC33 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Teliber Opublikowano 3 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 To ja chyba też mam pecha bo samsung galaxy s padl mi w 3 dniu uzytkowania :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Engels Opublikowano 3 Września 2011 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2011 Dzięki za odpowiedzi.. Czyli jednym słowem dupa... Po naprawie się postaram go chyba opchnąć i kupić coś innego (myślę między jakąś Nokią z serii E a Szajsungiem na Androidzie...) Pierwsze co mi padło to... Ekran, a chyba konkretnie tasiemka od ekranu... A drugi raz to klawiatura... A teraz mi pochrzanili w serwisie z aparatem, się włącza zamiast tego 3 MPixele z tyłu, kamerka do konferencji ! :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz-aprilia Opublikowano 24 Września 2011 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2011 Odpowiadając na postawione pytania:1. jeśli z warunków gwarancji nie wynika nic innego to nawet 100-tna naprawa nie daje podstaw do domagania się wymiany sprzętu lub do zwrotu ceny zakupu2. jeśli naprawa przedłuża się ponad termin wskazany w gwarancji a Ty w związku z tym poniosłeś jakąś szkodę (np. musiałeś wypożyczyć odpłatnie telefon zastępczy) - masz prawo do odszkodowania od gwaranta. Cytuj Potrzebujesz bezpłatnej pomocy prawnej? - Forum Prawnicze zaprasza - ]http://forumprawnicze.info/wykroczenia-i-prawo-drogowe-f10/] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.