kilu Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 Mam taki problem w mojej NSR 125. Jak jadę sobie przypuścmy 80 km/h i chce wrzucic na luz to jak zmieniam biegi strasznie "szarpie" coś w silniku. Nie wiem co to. Co może być tego przyczyną? A może tak po prostu jest? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 czeeeechcesz powiedzec ze np z piatego biegu przy 80km/h redukujesz az do dwojki a potem na luz :?: :?: jezeli tak to jestes barbażyńcą pierwszego rodzaju :!: :!: :!: wiesz co to "miedzy gaz" przy redukowaniu biegow ? nie wiem jak to jest w japoncach bo nigdy zadnym nie jezdzilem , ale w wiekszosci motocykli ktorymi dane mi bylo smigac pomiedzy ostatnim i przed ostatnim biegiem jest wlasnie taki luz zeby nie bylo koniecznosci redukowania do tego wlasciwego luzu , no i pocwicz redukowanie bez zgrzytow (tzn z miedzygazem ) :) pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 2 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2004 W japońcach na ogól nie ma między luzu. Przynajmniej na tych na których ja jeżdziłem. A jeśli chcesz zmieniac biegi i redukować przy 80 do luzu to nic dziwnego że ci zgrzyta. Zycze pomyślnej eksploatacji pojazdu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kilu Opublikowano 3 Czerwca 2004 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 No to w jaki sposób najlepiej dostać się do luzu? Bo hamowanie silnikiem (dwusów) odpada. Tylko ten międzygaz? Jeżeli tak to dzieki za odpowiedź. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herflik Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 czeeeeea po co Ci luz ?, luz wrzuca sie tylko jak chcesz sie zatrzymac , w kazdym innym wypadku moto powinno byc na biegu :!: no a jak chcesz sie zatrzymac to kolejne redukcje z miedzygazem i nie bedzie zadnego szarpania ani zgrzytow :D pozdrawiam herflik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
barteck Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Z tym hamowaniem silnikiem w dwusuwie:Mój kolego ma crossa (Fantic Koala 50) bardzo fajny sprzęt i u niego dozownik podłączony jest przez taki rozgałęziacz do linki gazu (im więcej gazu tym więcej oleju) czyli jak hamuje silnikiem to ma za mało oleju a za duże obroty.<li>Druga opcja- Ja mam w skuterze dozownik podłączony do koła zamachowego (czyli jak hamował bym silnikiem (gdzybym mógł :-) ) To obroty by wzrosły i smarowanie teżNiewiem czy dobrze rozumuje, ale zeby takie coś było u kolegi to by mógł bezpiecznie hamować silnikeim?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 ale pieprzycie z tym hamowaniem silnikiemprzecież przez chwilę się nic nie staniekto wam powiedział że nie można hamowac 2t :?: i tak hamujesz przed skrzyżowaniem więc zaraz dasz mu ognia-po co się przejmujeszwprawdzie w instrukcjech jest napisane że nie zaleca się długotrwałego hamowania ale powtarzam DŁUGOTRWAŁEGO-np długi zjazd w górach Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Madrider Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 hamowanie silnikiem mozna ale zalezy w czym ,w jawie 350 hamuje i sie nie przejmuje , ale w cz cross ktora i tak ma tendencje do lekkiego przycierania sie (na oknie wydechowym-chyba 8) to nie ryzykuje i zawsze jest sprzeglo i przegazowki. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Idaho Opublikowano 3 Czerwca 2004 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2004 Róbcie co chcecie. To wasze sprzęty. Ja ze względu na zbyt słabe smarowanie nie zalecam hamowania silnikiem, ale długotrwałego czyli przy zjazdach np z górek, a nie mam nic przeciwko hamowaniu dojeżdzając do świateł. Poprostu gdy zjeżdza się z góry i hamuje się silnikiem to wał korbowy ma dość duże obroty (wymuszone przez napór) natomiast przepustnica nie jest otwarta i nie podaje dostatecznie dużej iości mieszanki, która musi smarować elementy silnika. Więc istnieje groźba zatarcia się elementów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.