Skocz do zawartości

Problemy, a może nie umiem zmieniać biegów?


kilu
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem w mojej NSR 125. Jak jadę sobie przypuścmy 80 km/h i chce wrzucic na luz to jak zmieniam biegi strasznie "szarpie" coś w silniku. Nie wiem co to. Co może być tego przyczyną? A może tak po prostu jest?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeee

chcesz powiedzec ze np z piatego biegu przy 80km/h redukujesz az do dwojki a potem na luz :?: :?: jezeli tak to jestes barbażyńcą pierwszego rodzaju :!: :!: :!: wiesz co to "miedzy gaz" przy redukowaniu biegow ? nie wiem jak to jest w japoncach bo nigdy zadnym nie jezdzilem , ale w wiekszosci motocykli ktorymi dane mi bylo smigac pomiedzy ostatnim i przed ostatnim biegiem jest wlasnie taki luz zeby nie bylo koniecznosci redukowania do tego wlasciwego luzu , no i pocwicz redukowanie bez zgrzytow (tzn z miedzygazem ) :)

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czeeeee

a po co Ci luz ?, luz wrzuca sie tylko jak chcesz sie zatrzymac , w kazdym innym wypadku moto powinno byc na biegu :!:

no a jak chcesz sie zatrzymac to kolejne redukcje z miedzygazem i nie bedzie zadnego szarpania ani zgrzytow :D

 

pozdrawiam herflik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym hamowaniem silnikiem w dwusuwie:

Mój kolego ma crossa (Fantic Koala 50) bardzo fajny sprzęt i u niego dozownik podłączony jest przez taki rozgałęziacz do linki gazu (im więcej gazu tym więcej oleju) czyli jak hamuje silnikiem to ma za mało oleju a za duże obroty.


  • <li>Druga opcja- Ja mam w skuterze dozownik podłączony do koła zamachowego (czyli jak hamował bym silnikiem (gdzybym mógł :-) ) To obroty by wzrosły i smarowanie też

Niewiem czy dobrze rozumuje, ale zeby takie coś było u kolegi to by mógł bezpiecznie hamować silnikeim??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ale pieprzycie z tym hamowaniem silnikiem

przecież przez chwilę się nic nie stanie

kto wam powiedział że nie można hamowac 2t :?:

i tak hamujesz przed skrzyżowaniem więc zaraz dasz mu ognia-po co się przejmujesz

wprawdzie w instrukcjech jest napisane że nie zaleca się długotrwałego hamowania ale powtarzam DŁUGOTRWAŁEGO-np długi zjazd w górach

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hamowanie silnikiem mozna ale zalezy w czym ,w jawie 350 hamuje i sie nie przejmuje , ale w cz cross ktora i tak ma tendencje do lekkiego przycierania sie (na oknie wydechowym-chyba 8) to nie ryzykuje i zawsze jest sprzeglo i przegazowki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Róbcie co chcecie. To wasze sprzęty. Ja ze względu na zbyt słabe smarowanie nie zalecam hamowania silnikiem, ale długotrwałego czyli przy zjazdach np z górek, a nie mam nic przeciwko hamowaniu dojeżdzając do świateł. Poprostu gdy zjeżdza się z góry i hamuje się silnikiem to wał korbowy ma dość duże obroty (wymuszone przez napór) natomiast przepustnica nie jest otwarta i nie podaje dostatecznie dużej iości mieszanki, która musi smarować elementy silnika. Więc istnieje groźba zatarcia się elementów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...